Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei veslo

Er det du som har skreve det diktet?

Dikt er en fin måte å uttrykke seg på, skulle ønske jeg kunne å skrive dikt ja...mye jeg ønsker jeg at jeg kunne...

Mareritt må være grusomt å ha, jeg er heldigvis ikke plaget av det. Og det er jeg glad for det

*klem*

Det er eg som har skrive det ja.. Er ikkje så veldig mykje plaga av mareritt no lenger, det var verre før. Nesten som eg vegra mot å gå å legge meg...

No er det nesten bra. Men det hender at minnene kjem til meg om natta. Det er fælt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45271-mareritt/#findComment-171618
Del på andre sider

Det er eg som har skrive det ja.. Er ikkje så veldig mykje plaga av mareritt no lenger, det var verre før. Nesten som eg vegra mot å gå å legge meg...

No er det nesten bra. Men det hender at minnene kjem til meg om natta. Det er fælt..

Det var fint å høre at du ikke er så plaget med mareritt lenger. Jeg skjønner godt at du ikke ønsket å gå å legge deg når du nesten visste at du kom til å få mareritt. Det hadde sikkert jeg gjort.

I natt drømte jeg faktisk om han, men drømmen handlet egentlig ikke om han da...men han var med i den. Jeg drømte jeg ringte han, og når jeg våknet opp kjente jeg at jeg var sint for atdet var jeg som tok kontakt med han i drømmen min... Men heldigvis var det ikke noe mareritt da.

Du må fortsette å skrive dikt, det tror jeg er sundt, og du får det virklig til også.

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45271-mareritt/#findComment-171631
Del på andre sider

Det var fint å høre at du ikke er så plaget med mareritt lenger. Jeg skjønner godt at du ikke ønsket å gå å legge deg når du nesten visste at du kom til å få mareritt. Det hadde sikkert jeg gjort.

I natt drømte jeg faktisk om han, men drømmen handlet egentlig ikke om han da...men han var med i den. Jeg drømte jeg ringte han, og når jeg våknet opp kjente jeg at jeg var sint for atdet var jeg som tok kontakt med han i drømmen min... Men heldigvis var det ikke noe mareritt da.

Du må fortsette å skrive dikt, det tror jeg er sundt, og du får det virklig til også.

*klem*

takk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45271-mareritt/#findComment-172149
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...