Gå til innhold

Hente ut egg?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Man kan vel ikke hente ut egg fra en som tar p.sprøyten?

Hvorfor skulle man gjøre det? Eggdonasjon? 

Hormonell prevensjon hindrer egg i å løsne og / eller at befruktede egg fester seg. Jeg tviler på at utviklingen av egg stoppes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, laban skrev:

Hvorfor skulle man gjøre det? Eggdonasjon? 

Hormonell prevensjon hindrer egg i å løsne og / eller at befruktede egg fester seg. Jeg tviler på at utviklingen av egg stoppes. 

Å så man kan hente ut egg?

Bare leste om de grå som henter ut egg fra kvinner, de bruker det til å mikse de to rasene. Ble redd bare,trodde jeg var uintressann nå som jeg tok p.sprøyten. Jeg oppsøkte ikke det, det var noen som hadde lagt det ut på FB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Bare leste om de grå som henter ut egg fra kvinner, de bruker det til å mikse de to rasene. Ble redd bare,trodde jeg var uintressann nå som jeg tok p.sprøyten. 

Ved nærmere ettertanke er jeg er helt sikker på at "de" foretrekker egg fra kvinner som ikke bruker hormonprevensjon  😛 Ikke vær bekymret for akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å så man kan hente ut egg?

Bare leste om de grå som henter ut egg fra kvinner, de bruker det til å mikse de to rasene. Ble redd bare,trodde jeg var uintressann nå som jeg tok p.sprøyten. Jeg oppsøkte ikke det, det var noen som hadde lagt det ut på FB. 

Herregud.... Det er INGEN "grå" (eller brune, rosa, lilla, svarte, grønne, blå...) som tar egg fra noen og blander med seg selv. Dette er bare vissvass og oppspinn fra sprøyte gale mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, laban skrev:

Ved nærmere ettertanke er jeg er helt sikker på at "de" foretrekker egg fra kvinner som ikke bruker hormonprevensjon  😛 Ikke vær bekymret for akkurat det.

Ok. Håper du har rett,jeg vil ikke ha noe med dem å gjøre nå. Vet de har vært i livet mitt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Herregud.... Det er INGEN "grå" (eller brune, rosa, lilla, svarte, grønne, blå...) som tar egg fra noen og blander med seg selv. Dette er bare vissvass og oppspinn fra sprøyte gale mennesker.

Er det det? Jeg har lest flere bøker om det og har opplevd ting selv, det hadde nok kommet frem i hypnose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Er det det? Jeg har lest flere bøker om det og har opplevd ting selv, det hadde nok kommet frem i hypnose. 

Ok, la oss si at dette kan skje. Men tror du ikke da at de ville valgt en yngre, frisk og sprek kvinne? Ikke en som er syk, inaktiv, overvektig og er såpass gammel at hun muligens ikke er fruktbar lengre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Ok, la oss si at dette kan skje. Men tror du ikke da at de ville valgt en yngre, frisk og sprek kvinne? Ikke en som er syk, inaktiv, overvektig og er såpass gammel at hun muligens ikke er fruktbar lengre? 

De har holdt på med meg hele livet,jeg var en gang ung. Jeg bare håper jo at det har stoppet nå, som du sier det er ikke sikkert jeg er fruktbar lengre. Men tror nok jeg har noen alienbarn der oppe,jeg har alltid vært snill med folk rundt meg. Tror de ser på det også, og jeg har alltid vært åpen for det åndelige. Den rasen de skaper er åndelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Er det det? Jeg har lest flere bøker om det og har opplevd ting selv, det hadde nok kommet frem i hypnose. 

Du skal ikke tro at du leser.

Anonymkode: 33710...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

De har holdt på med meg hele livet,jeg var en gang ung. J

Det har de selvfølgelig ikke.

Anonymkode: 33710...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke tro at du leser.

Anonymkode: 33710...688

Jeg har en tendens til å tro at folk er ærlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har de selvfølgelig ikke.

Anonymkode: 33710...688

Det går i generasjoner, min far og bestefar så en sigarformet ufo da de var ute og plukket bær. Skal jeg ikke tro på det heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det går i generasjoner, min far og bestefar så en sigarformet ufo da de var ute og plukket bær. Skal jeg ikke tro på det heller?

De så nok ikke en farkost fra en fremmed planet. Og ikke har du alienbarn heller. Dette er ikke friske tanker.

Anonymkode: 33710...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De så nok ikke en farkost fra en fremmed planet. Og ikke har du alienbarn heller. Dette er ikke friske tanker.

Anonymkode: 33710...688

Jo de så nok det,det var ikke et farkost fra jorden. Jo det er nok friske tanker, det har skjedd med tusenvis av folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jo de så nok det,det var ikke et farkost fra jorden. Jo det er nok friske tanker, det har skjedd med tusenvis av folk. 

Og hvor er bevisene for det?

Anonymkode: 33710...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor er bevisene for det?

Anonymkode: 33710...688

Millitæret har beviser for det, de har inngått en avtale med de grå. Det kommer nok frem en dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Millitæret har beviser for det, de har inngått en avtale med de grå. Det kommer nok frem en dag. 

Hvor er beviset for at militæret har beviser?

Anonymkode: 33710...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er beviset for at militæret har beviser?

Anonymkode: 33710...688

Det er vel ikke noe bevis,men mange har sagt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...