Gå til innhold

UFORKLARLIGE TANNSMERTER!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.!Jeg er Blitt Hardt rammet av Uutholdige,tannsmerter som jeg har 24:7.Begynte m Steeerke tannsmerter. -og i årenes Løp har jeg fått store smerter i hodet,øreverk,smerter i hele bena/m føtter.Gått til Utallige undersøkelser,som Nevrolog,Øre nese hals,Tannlegespesialister,MR,Manuellfysio-terapeut,Smerteklinikker,CT.Men Ingen finner noe galt.Å det er de’J**** tannsmertene som tar Aller mest Piffen av meg,en’ Blir ..GAL.!!!Så da må jeg bare Gi opp ALT da,når Ingen kan hjelpe meg!Noen som har de Kroniske Plagene som meg/eller kjenner noen?? -TIPS?!Desperat nå.!!😱

Anonymkode: c8862...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan ha nytte av behandling med ketamin nesespray - virker både smertestillende og antidepressivt. 

Anonymkode: 4e157...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes hjelp, her om tannsmertene: https://soundcloud.com/medicalmedium/trigeminal-neuralgia

For dette og alt det andre, kjøp boken Medisinsk Klarsynt av Anthony William, eller lån den på biblioteket. Den er skrevet for akkurat slike tilfeller, der mennesker går fra lege til lege og ikke får noen hjelp annet enn smertestillende.

 

Anonymkode: c271e...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...