Gå til innhold

Lørdagskveld


påskelilje

Anbefalte innlegg

Statusrapport like før legging lørdags kveld:

Hva gjør du akkurat nå?* Ligger på sofaen med vekselvis mobil og strikking (går ikke an å kombinere 😳, mannen ser på tv 

Klær: * Grå joggebukse og rød t-skjorte. Barbeint

Hva har du spist og drukket i kveld: *Hjemmelaget pizza, rips/solbærsaft, saltlakrisdrops

Ellers?* Ene dattera har overnattingsbesøk av ei venninne. Må holde et lite øye med dem... Har vasket, ryddet og brettet tøy også i kveld. Burde ha vasket de røde gardinene,  men de henger så godt 😃

Dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veksler mellom bok og mobil, på sofaen her på hytta. Min mann er forkjølet og la seg tidlig.

Ull kosebukse, tynn genser og tøfler. 

Har spist en nydelig Chorizo-gryte, med focaccia til. Drukket hvitvin. 

Ellers er det som alltid deilig og avslappende å være her. I morgen er det meldt sol og lite vind. Ser fram til å være ute og pusle litt rundt. Kanskje gå en tur. 

Natta, påskelilje!😊

Anonymkode: dc7a8...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en fin, normal kveld for en familie. Føles det greit? 

Jeg har hatt en todelt dag. 

Våknet av yngste som kom klagende til meg fordi eldste hadde tatt den store skåla (paw patrol) som er yngste sin. Eldste sin er den som er LITT mindre med motivet Lynet MC-queen. Eldste mente at siden han er eldste skulle han ha skåla som er størst i størrelse. Bare å stå opp for mora da ja. (De har altså nådd alderen hvor de står opp før meg uten å vekke meg). 

Så var vi i klatrehallen. Deretter dro vi til min mor. Så dro jeg på trening (De ble igjen hos mamma), som jeg sliter med å komme meg på om dagen. 

Deretter dro jeg på butikken og så hjem. 

Dessverre kjøpte jeg øl på butikken. Brukte noen timer hvor jeg forsøkte å la den være uberørt i kjøleskapet, men det klarte jeg ikke. Så nå drikker jeg. Har det ikke helt greit, men ok. Sånn ble det i kveld. Skal legge meg snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veksler mellom bok og mobil, på sofaen her på hytta. Min mann er forkjølet og la seg tidlig.

Ull kosebukse, tynn genser og tøfler. 

Har spist en nydelig Chorizo-gryte, med focaccia til. Drukket hvitvin. 

Ellers er det som alltid deilig og avslappende å være her. I morgen er det meldt sol og lite vind. Ser fram til å være ute og pusle litt rundt. Kanskje gå en tur. 

Natta, påskelilje!😊

Anonymkode: dc7a8...651

Høres deilig ut med hyttetur! Håper jeg også kommer meg ut i sola i morgen! God natt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Glitter skrev:

Virker som en fin, normal kveld for en familie. Føles det greit? 

Jeg har hatt en todelt dag. 

Våknet av yngste som kom klagende til meg fordi eldste hadde tatt den store skåla (paw patrol) som er yngste sin. Eldste sin er den som er LITT mindre med motivet Lynet MC-queen. Eldste mente at siden han er eldste skulle han ha skåla som er størst i størrelse. Bare å stå opp for mora da ja. (De har altså nådd alderen hvor de står opp før meg uten å vekke meg). 

Så var vi i klatrehallen. Deretter dro vi til min mor. Så dro jeg på trening (De ble igjen hos mamma), som jeg sliter med å komme meg på om dagen. 

Deretter dro jeg på butikken og så hjem. 

Dessverre kjøpte jeg øl på butikken. Brukte noen timer hvor jeg forsøkte å la den være uberørt i kjøleskapet, men det klarte jeg ikke. Så nå drikker jeg. Har det ikke helt greit, men ok. Sånn ble det i kveld. Skal legge meg snart. 

Ønsker deg en god natt og en god morgendag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine

 

3 timer siden, påskelilje skrev:

Statusrapport like før legging lørdags kveld:

Hva gjør du akkurat nå?* Ligger på sofaen med vekselvis mobil og strikking (går ikke an å kombinere 😳, mannen ser på tv 

Klær: * Grå joggebukse og rød t-skjorte. Barbeint

Hva har du spist og drukket i kveld: *Hjemmelaget pizza, rips/solbærsaft, saltlakrisdrops

Ellers?* Ene dattera har overnattingsbesøk av ei venninne. Må holde et lite øye med dem... Har vasket, ryddet og brettet tøy også i kveld. Burde ha vasket de røde gardinene,  men de henger så godt 😃

Dere andre da?

Er  syk med  feber, halsvondt og øreverk. Sovnet  tidlig, men har våknet opp noen ganger. Nå venter jeg på at paracet skal virke før jeg prøver å sove igjen

Tynn ullundertøy og ullsokker. 

Har spist rett i koppen suppe, litt is og varm te/solbærsaft. 

Ellers har jeg med godt selskap fra hunden slumret på sofaen og sett på The crown på netflix. 

Håper du får en fin søndag! 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lørdagskveld la jeg meg veldig tidlig med boka Jordmoren av Edward Hoem.  Fantastisk bok.  Søndagskveld var jeg og spiste sammen med barn og svigerbarn på Smalhans i Oslo.  Vi spiste ni retters meny med vin til.  Kan absolutt anbefales hvis noen skal ut og feire.  Jeg spanderte så nå blir det viktig å spare ut måneden og ikke spise på restauranter neste ukene.

Anonymkode: 45bd3...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...