Gå til innhold

Fanget av en narsasist


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg skal gå frem når jeg lever med en narsasist. Hun er aldeles uten empati, manisk depresiv og FARLIG. Og nå trenger jeg hjelp for det er UMULIG å klare dette alene.

Anonymkode: 66b6e...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg skal gå frem når jeg lever med en narsasist. Hun er aldeles uten empati, manisk depresiv og FARLIG. Og nå trenger jeg hjelp for det er UMULIG å klare dette alene.

Anonymkode: 66b6e...a9c

Søk hjelp hos politiet, be om voldsalarm 

Anonymkode: 31532...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg skal gå frem når jeg lever med en narsasist. Hun er aldeles uten empati, manisk depresiv og FARLIG. Og nå trenger jeg hjelp for det er UMULIG å klare dette alene.

Anonymkode: 66b6e...a9c

Søk hjelp på et krisesenter? Er det noen rundt deg du kan stole på og alliere deg med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg skal gå frem når jeg lever med en narsasist. Hun er aldeles uten empati, manisk depresiv og FARLIG. Og nå trenger jeg hjelp for det er UMULIG å klare dette alene.

Anonymkode: 66b6e...a9c

Hvordan er det du er fanget? Hvorfor kan du ikke flytte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg skal gå frem når jeg lever med en narsasist. Hun er aldeles uten empati, manisk depresiv og FARLIG. Og nå trenger jeg hjelp for det er UMULIG å klare dette alene.

Anonymkode: 66b6e...a9c

Hva er grunnen til at du ikke bare kan dra ifra han?

Anonymkode: 37fdb...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg skal gå frem når jeg lever med en narsasist. Hun er aldeles uten empati, manisk depresiv og FARLIG. Og nå trenger jeg hjelp for det er UMULIG å klare dette alene.

Anonymkode: 66b6e...a9c

Må du leve med en narsissist? Det hadde jeg aldri orket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare si at jeg forstår deg godt, både hvordan du har det og hvor vanskelig det faktisk er å få en slutt på det og å komme seg ut av det

jeg er i akkurat samme situasjon selv og planlegger nå å dra til utlandet i et par måneder for å få hodet over vannet.

vet det høres tamt ut men lykke til

Anonymkode: a9490...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FANGET I LIVET
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søk hjelp hos politiet, be om voldsalarm 

Anonymkode: 31532...b77

Alt som kommer ut og frem i dagen og til slutt kommer til hun, er det kun oss andre som får lide av. Og det er alltid så overdrevet og langvarig at det er dritslitenes på sjelen. Og ALLE rundt meg er manipulert av hun så jeg er stuck!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...