Gå til innhold

2020 er året for å bekymre seg for atomvåpen


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomsterfluen
2 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg leste den artikkelen og synes det er veldig skremmende på sikt.

Jeg syns de som bygger hus og bygg for kommunene, skulle laget store bomberom. Rundtom hele norge. 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det at det kan bli verdenskrig?

Anonymkode: bdb0a...3c9

Nei, det blir heller mindre sjanse for krig, men mye verre hvis det først skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først skulle vi bekymre oss for atmosfæren, nå har det gått over til atomfaren. Bombing er neppe bra for klimaet. Det blir sikkert mange tonn CO2 av én bombe. Det burde ihvertfall være CO2-avgift på dem.. Men hvis veldig mange dør i bombingen, vil nok det være bra for klimaet. Vi spytter jo ut CO2 hver gang vi puster ut. Jeg tror kanskje det viktigste er å bekymre seg, selv om det nok ikke er bra for folkehelsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...