Gå til innhold

Jeg sitter på fly og er redd


Cesium

Anbefalte innlegg

Ser bare mistenksomme mennesker rundt meg. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, tok 10mg Vival men det gjorde det bare bittelitt bedre. 

Tips til hvordan jeg kan slutte å katasteofetenke i dette øyeblikket? Tror noen kan ha med seg en bombe på flyet, får det ikke ut av hodet. Men hvis vi skal sprenges, så vil jeg sikkert ikke merke noe,så unødvendig å bekymre seg for det.men jeg får dwt ikke bort, er veldig redd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, Cesium skrev:

Ser bare mistenksomme mennesker rundt meg. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, tok 10mg Vival men det gjorde det bare bittelitt bedre. 

Tips til hvordan jeg kan slutte å katasteofetenke i dette øyeblikket? Tror noen kan ha med seg en bombe på flyet, får det ikke ut av hodet. Men hvis vi skal sprenges, så vil jeg sikkert ikke merke noe,så unødvendig å bekymre seg for det.men jeg får dwt ikke bort, er veldig redd

Tenk at nå får du ikke gjort noe med det uansett... Len deg tilbake, lukk øynene og la tabletten virke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Cesium skrev:

Tror noen kan ha med seg en bombe på flyet, får det ikke ut av hodet.

Det er mye lettere å få med seg en bombe inn på et kjøpesenter enn inn på et fly.

Du har allerede kommet uskadd gjennom reisen til flyplassen, som statistisk sett er mye farligere enn flyreisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cesium skrev:

Ser bare mistenksomme mennesker rundt meg. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, tok 10mg Vival men det gjorde det bare bittelitt bedre. 

Tips til hvordan jeg kan slutte å katasteofetenke i dette øyeblikket? Tror noen kan ha med seg en bombe på flyet, får det ikke ut av hodet. Men hvis vi skal sprenges, så vil jeg sikkert ikke merke noe,så unødvendig å bekymre seg for det.men jeg får dwt ikke bort, er veldig redd

Pust med magen. Frem med en lydbok, et blad eller noe annet som kan distrahere deg. Skjønner at du ikke har det greit for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, Cesium skrev:

Ser bare mistenksomme mennesker rundt meg. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, tok 10mg Vival men det gjorde det bare bittelitt bedre. 

Tips til hvordan jeg kan slutte å katasteofetenke i dette øyeblikket? Tror noen kan ha med seg en bombe på flyet, får det ikke ut av hodet. Men hvis vi skal sprenges, så vil jeg sikkert ikke merke noe,så unødvendig å bekymre seg for det.men jeg får dwt ikke bort, er veldig redd

Kanskje bare akseptere at det er en viss risiko for at det går til helvete? Det er en risiko jeg er villig til å ta, siden den er så liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cesium skrev:

Ser bare mistenksomme mennesker rundt meg. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, tok 10mg Vival men det gjorde det bare bittelitt bedre. 

Bare for å pirke litt - ser du mistenksomme mennesker eller mistenkelige mennesker? Det er vel du som er mistenksom her og de andre som er mistenkelige? ;) Det er forskjell på å være mistenksom (da er det noe man er skeptisk til eller lurer på) og det å være mistenkelig (da gir man andre grunn til å være mistenksom) - om du ser forskjellen, mange som bruker disse begrepene feil og jeg har en mistanke om at du gjør det her. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Cesium skrev:

Ser bare mistenksomme mennesker rundt meg. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, tok 10mg Vival men det gjorde det bare bittelitt bedre. 

Tips til hvordan jeg kan slutte å katasteofetenke i dette øyeblikket? Tror noen kan ha med seg en bombe på flyet, får det ikke ut av hodet. Men hvis vi skal sprenges, så vil jeg sikkert ikke merke noe,så unødvendig å bekymre seg for det.men jeg får dwt ikke bort, er veldig redd

Hvis du virkelig tror noen skal sprenge flyet hvorfor dro du i det hele tatt til flyplassen da? Og hvorfor satte du deg på toget? Tror du bare tuller jeg. Det fins ikke internett  10.000m opp i lufta.

Anonymkode: d11bf...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du bare tuller jeg. Det fins ikke internett 10.000m opp i lufta.

Jeg så for meg at flyet ikke hadde lettet ennå? En som er såpass redd, vil nok følge instruksjonene om å sette mobil o.l. i flymodus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du virkelig tror noen skal sprenge flyet hvorfor dro du i det hele tatt til flyplassen da? Og hvorfor satte du deg på toget? Tror du bare tuller jeg. Det fins ikke internett  10.000m opp i lufta.

Anonymkode: d11bf...80d

Norwegian har WiFi på flyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra. 

Jeg hadde wifi ombord oppe i lufta, så det er ingen grunn til å tro at jeg bare tuller. Det ville være en merkelig ting å tulle om. 

Og ja jeg mente mistenkelige mennesker, ikke mistenksomme mennesker, men midt i et panikkanfall var det ikke så lett å formulere seg. Skjønner ikke hvorfor det var noe å påpeke egentlig @Lillemuskanskje du bare prøvde å få fokuset mitt over på noe annet

Men takk for støttende ord folkens. Jeg orka ikke skrive noe mer men jeg leste det dere skrev her og det hjalp meg litt ❤️

Statistikker hjelper ikke i det hele tatt når det kommer til flyskrekken min, for jeg vet jo hvor irrasjonelt det er. Likevel blir jeg så redd hver jævla gang jeg flyr. 

Huff ikke noe greit

Men som sagt, klarte meg fint egentlig. Gikk lettere etterhvert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cesium skrev:

Og ja jeg mente mistenkelige mennesker, ikke mistenksomme mennesker, men midt i et panikkanfall var det ikke så lett å formulere seg. Skjønner ikke hvorfor det var noe å påpeke egentlig @Lillemuskanskje du bare prøvde å få fokuset mitt over på noe annet

Jepp, det var en liten baktanke det, ja. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cesium skrev:

Det gikk bra. 

Jeg hadde wifi ombord oppe i lufta, så det er ingen grunn til å tro at jeg bare tuller. Det ville være en merkelig ting å tulle om. 

Og ja jeg mente mistenkelige mennesker, ikke mistenksomme mennesker, men midt i et panikkanfall var det ikke så lett å formulere seg. Skjønner ikke hvorfor det var noe å påpeke egentlig @Lillemuskanskje du bare prøvde å få fokuset mitt over på noe annet

Men takk for støttende ord folkens. Jeg orka ikke skrive noe mer men jeg leste det dere skrev her og det hjalp meg litt ❤️

Statistikker hjelper ikke i det hele tatt når det kommer til flyskrekken min, for jeg vet jo hvor irrasjonelt det er. Likevel blir jeg så redd hver jævla gang jeg flyr. 

Huff ikke noe greit

Men som sagt, klarte meg fint egentlig. Gikk lettere etterhvert! 

Da får du slutte å fly hvis det er så ille. 

Anonymkode: d11bf...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du virkelig tror noen skal sprenge flyet hvorfor dro du i det hele tatt til flyplassen da? Og hvorfor satte du deg på toget? Tror du bare tuller jeg. Det fins ikke internett  10.000m opp i lufta.

Anonymkode: d11bf...80d

Lenge siden du har vært på et fly? 

De fleste fly har wifi. Nesten alle Norwegians fly og over halvparten av SAS sine, for å nevne noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ISW skrev:

Lenge siden du har vært på et fly? 

De fleste fly har wifi. Nesten alle Norwegians fly og over halvparten av SAS sine, for å nevne noen. 

Ja, jeg har ikke flydd siden jeg ble tvunget i barndommen. Er alt for redd til det. Redd for panikkanfall, redd for folkemengder, redd for utlendinger, redd for at noen skal bombe flyet, kidnappe personellet osv. Sliter fælt kan du si. Tar toget da det går bra.

Anonymkode: d11bf...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...