Gå til innhold

Var hos psykiater


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Han og sykepleieren sa det var best å trappe ned, skulle få 75 mg xeplion neste gang. De sa så mye "fornuftig" så jeg hørte på dem,men føler meg litt lurt på en måte. Nå er jeg usikker på hva jeg vil,ville jo slutte. Men ble jo enig med dem i dag,men er jeg egentlig enig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han og sykepleieren sa det var best å trappe ned, 

Hvorfor mener de dette?

Anonymkode: 809a3...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han og sykepleieren sa det var best å trappe ned, skulle få 75 mg xeplion neste gang. De sa så mye "fornuftig" så jeg hørte på dem,men føler meg litt lurt på en måte. Nå er jeg usikker på hva jeg vil,ville jo slutte. Men ble jo enig med dem i dag,men er jeg egentlig enig? 

Husk at du blir raskt merkbart dårligere når du slutter med alt og det kan ta lang tid før du kommer opp på et nivå igjen hvor du føler du klarer å fungere. Lytt til hva de sier og trapp heller ned gradvis. Kan du ikke se det ann en periode på 14 dager og ta en ny vurdering da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener de dette?

Anonymkode: 809a3...76d

Husker ikke alt de sa jeg,men de mente det var det beste for meg. Det spilte ikke noen rolle for dem om jeg sluttet,det var for min del så jeg ikke skulle bli dårlig og få så store svingninger. Og ble jeg dårlig var det på nytt igjen med medisiner, og dette hadde jeg ikke prøvd før...å trappe ned. Men jeg tror i grunn det går greit å slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, XbellaX skrev:

Husk at du blir raskt merkbart dårligere når du slutter med alt og det kan ta lang tid før du kommer opp på et nivå igjen hvor du føler du klarer å fungere. Lytt til hva de sier og trapp heller ned gradvis. Kan du ikke se det ann en periode på 14 dager og ta en ny vurdering da?

Ja kan se det en 14 dager for da skal jeg ha ny injeksjon,men tror ikke jeg orker dette styret lenger. Er lei av dette nå og medisiner,tror også det blir lettere å gå ned i vekt hvis jeg slutter. Kunne kanskje få litt av det åndelige tilbake på 75 mg sa han,det lurer jeg nå på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener de dette?

Anonymkode: 809a3...76d

De mente nok i forhold til å kutte tvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Lillemus skrev:

De mente nok i forhold til å kutte tvert.

Ja det var det de sa, og psykiateren sa kanskje 100 mg var for mye til meg og at man kunne bli tung i kroppen av xeplion. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det var det de sa, og psykiateren sa kanskje 100 mg var for mye til meg og at man kunne bli tung i kroppen av xeplion. 

Nå bør du høre på psykiateren! De lytter nøye til det du sier og prøver å finjustere dosen🙂 Ikke rot til alt nå ved å slutte helt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har årelang erfaring med mange pasienter på Xeplion. 75 mg er den absolutt minste dosen du kan klare deg på. Hør derfor på dette rådet. Nå har du vært så fin og frisk lenge her på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, frosken skrev:

Nå bør du høre på psykiateren! De lytter nøye til det du sier og prøver å finjustere dosen🙂 Ikke rot til alt nå ved å slutte helt!

Ok. Skal prøve å høre på det,han skjønte jo at alt var tomt og trist uten det åndelige. Ofte kom det negative med det positive sa han og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kupton skrev:

Jeg har årelang erfaring med mange pasienter på Xeplion. 75 mg er den absolutt minste dosen du kan klare deg på. Hør derfor på dette rådet. Nå har du vært så fin og frisk lenge her på DOL.

Ok. Skal høre på det, og takk for det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Men jeg tror i grunn det går greit å slutte.

Hvor mange ganger må du gjennomgå akkurat det samme før du prøver å lære av dine erfaringer? 2000 ganger? 3000? 

Anonymkode: 69e1d...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ganger må du gjennomgå akkurat det samme før du prøver å lære av dine erfaringer? 2000 ganger? 3000? 

Anonymkode: 69e1d...b80

Jeg glemmer ofte hvordan det var, hvorfor jeg begynte på medisiner igjen. Og jeg tror det skal gå bra hver gang, ja har holdt på med dette noen år kan du si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg glemmer ofte hvordan det var, hvorfor jeg begynte på medisiner igjen.

Det er bare å gå inn og lese dine gamle tråder.

Anonymkode: 809a3...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare å gå inn og lese dine gamle tråder.

Anonymkode: 809a3...76d

Det går ikke an det,har prøvd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det går ikke an det,har prøvd. 

Du trenger ikke gjøre det. De er så og si klin like denne. 

Anonymkode: 69e1d...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
3 timer siden, kupton skrev:

Jeg har årelang erfaring med mange pasienter på Xeplion. 75 mg er den absolutt minste dosen du kan klare deg på. Hør derfor på dette rådet. Nå har du vært så fin og frisk lenge her på DOL.

Til det siste. Det samme tenkte jeg. Nå har du vært så frisk Stjernestøv. Overskudd til å trene til og med. Det ville være dumt å ødelegge den fine formen nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Til det siste. Det samme tenkte jeg. Nå har du vært så frisk Stjernestøv. Overskudd til å trene til og med. Det ville være dumt å ødelegge den fine formen nå. 

Jo takk for det :) 

Men jeg sliter fremdeles i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Det går ikke an det,har prøvd. 

Hva er det som ikke går an?

Anonymkode: 809a3...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
44 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo takk for det :) 

Men jeg sliter fremdeles i hverdagen.

Ja, men likevel virker du friskere nå enn jeg tidligere har oppved deg (her inne )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...