Gå til innhold

Brystinplatat


Sommer1977

Anbefalte innlegg

Hei dere, noen her som kan gi meg litt hjelp ang brystinplatat.  Jeg ble operert den 11september2019.Har hatt sykt smerte under høyre bryst, føler implantatet har synket ned mot ribben.  Kan nesten ikke ha på bh da det er så smertefullt.  Var på konsultasjon 21 nov.  Legen som opererte sa alt var fint.hadde gått for kort tid til at noe var galt. Min lege så på det i går, blir de et til mammografi. Hvordan rettighet har jeg i forhold til ny operasjon? 

Endret av Sommer1977
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på klinikken.  Men kirurgen mente ingenting var galt.  Min lege så og kjente kantene på implantat på høyre side.  Så smertefullt helt ned mot ribben.  2 cm under arr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Sommer1977 skrev:

Jeg har vært på klinikken.  Men kirurgen mente ingenting var galt.  Min lege så og kjente kantene på implantat på høyre side.  Så smertefullt helt ned mot ribben.  2 cm under arr

Hvis det er to mnd siden du var der så må du ringe igjen og forlange at de ser på det. Det skal ikke være vondt 4 mnd etter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...