Gå til innhold

Tviler på meg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bor sammen med noen. Er veldig sårbar/nærtakende. Føler hn kritiserer/er sint på meg hver dag. Blir psyk av det, nervøs. Hn sier jeg er altfor nærtakende. Jeg begynner å tvile på meg selv. Hva gjør jeg? Så fortvila nå. Vet ikke hva som er rett og galt. 

Anonymkode: 5bd18...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor sammen med noen. Er veldig sårbar/nærtakende. Føler hn kritiserer/er sint på meg hver dag. Blir psyk av det, nervøs. Hn sier jeg er altfor nærtakende. Jeg begynner å tvile på meg selv. Hva gjør jeg? Så fortvila nå. Vet ikke hva som er rett og galt. 

Anonymkode: 5bd18...b2c

 Har du lyst til å utdype litt? Når du sier at han er sint på deg ol hva er det som gjør at du føler det sånn? 

Anonymkode: 73504...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, kupton skrev:

Du er kanskje ikke moden for et samboerforhold nå?

Har vært i forholdet i mange år. Gjør meg veldig trist, og får katastrofetanker av at jeg ikke skal takle det. Hva kan jeg gjøre for å tåle bedre? 

Anonymkode: 5bd18...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Har du lyst til å utdype litt? Når du sier at han er sint på deg ol hva er det som gjør at du føler det sånn? 

Anonymkode: 73504...4c1

Føler det sånn at det hn kritiserer meg for er urimelig. Men når jeg får tenkt meg om så er det ikke så ille. Men blir veldig opprørt der og da. 

Anonymkode: 5bd18...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler det sånn at det hn kritiserer meg for er urimelig. Men når jeg får tenkt meg om så er det ikke så ille. Men blir veldig opprørt der og da. 

Anonymkode: 5bd18...b2c

Har du eksempler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler det sånn at det hn kritiserer meg for er urimelig. Men når jeg får tenkt meg om så er det ikke så ille. Men blir veldig opprørt der og da. 

Anonymkode: 5bd18...b2c

Kanskje prøv å snakke om det når det er et godt tidspunkt. Kanskje dere kan inngå et kompromiss , hvis han vet hvordan du virkelig har det kanskje han forstår litt bedre. Høres banalt ut, men det er utrolig viktig å kunne snakke om ting. Hvis han er glad i deg , vil han jo at du skal ha det bra, men hvis han ikke vet kan han jo ikke hjelpe. 

Anonymkode: 73504...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...