Gå til innhold

Hva feiler meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drar herfra når jeg føler at jeg (nicket mitt) har driti seg ut, og lover ovenfor meg selv (og andre) at jeg aldri skal komme tilbake, eller at jeg skal komme hit sjeldnere. Så sletter jeg meg og kommer tilbake igjen med nytt nick. (Jeg har greid å ikke være her hver dag i det siste da, og det greier jeg nok i fortsettelsen også).  

Selv tenker jeg at det er noe i gata dårlig impulskontroll, dårlig selvbilde, og dårlig evne til å ta en beslutning og stå for den. (ambivalens). Kort oppsummert heter det kanskje svak egostyrke? Men jeg har for lite peil til å kunne sette en "diagnose" på dette. 

Det som holder meg her, er at jeg synes det er interessant å lese og lære ting om psykisk (u)helse, om mulig hjelpe andre i form av oppmuntring, trøst, og dele av egne erfaringer. Og det å selv søke råd og hjelp når jeg føler behov for det. Og så er jeg på en måte blitt glad i forumet og de kjente nickene. Jeg kunne bare så inderlig ønske at jeg selv taklet å bruke ett nick hele tida, og takle å stå i turbulensen som av og til oppstår når jeg har driti meg ut. Ingen her kjenner meg uansett, men man blir jo kjent med nicket. Og da er det ofte noen som under anonym bruker skal ta meg for ting. Den siste tida følte jeg at det var spesielt en som gikk inn for å forfølge meg og være ekkel mot meg. Sånt takler jeg dårlig dessverre, og det er et eksempel på hvorfor jeg da sletter meg og nyregistrerer meg med annet nick. En med normal egostyrke (eller hva det skal kalles) ville ha taklet dette, og driti i om noen oppførte seg sånn og bare fortsatt som før. Sånt beundrer jeg.

Jeg mener ikke å være rar, jeg bare ER det! 😢 Og jeg får lyst til å be om unnskyldning for at jeg er så dum og rar, så unnskyld alle sammen! Unnskyld for at dere aldri får sjansen til å bli "kjent" med meg! Unnskyld for at jeg er så ustabil i egen tro på meg selv, og unnskyld for at jeg hele tida sletter og nyregistrerer meg! 

 

Anonymkode: 8525e...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ikke bruke nicket (det nye) mitt nå, for jeg vil så langt det er mulig å holde en lav profil og ikke vise dere "hvem" jeg er nå. I alle fall ikke foreløpig. Antageligvis røpes det av seg selv etterhvert uansett, men akkurat nå vil jeg skjerme meg selv litt.

Anonymkode: 8525e...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og unnskyld for at jeg innimellom kan ha for god tro på meg selv, og selv være frekk og ufin mot andre. Dette er jo det viktigste å be om unnskyldning for, for det er det mest alvorlige av alt! Jeg kan lire av meg mye rart, tror jeg. 

Anonymkode: 8525e...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake!😊 Du har mot og selvinnsikt, i hvertfall. Gode egenskaper på veien videre. 

Anonymkode: 20f43...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har stor selvinnsikt og vet hva du bør jobbe med. Det er jo positivt :) Så ikke sikkert det feiler deg noe fordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, alle tre! Nei, det er nok ingen vits i å bytte nick, eller å avregistrere seg for så å registrere seg på nytt med nytt nick. Men sånn har jeg altså holdt på en evighet her inne, og det er ingenting jeg er stolt over! Tanken bak er jo at når jeg har driti meg ut med et nick, så gir jeg meg selv en ny sjanse under et annet nick, - inntil jeg driter meg ut på nytt med det også. Jeg gjør det vel for at ikke all dritten skal samle seg på ett nick. Men som du sier @Fionys, så skjønner jo alle etter kort tid at det er meg uansett. Så nå tenker jeg at jeg heretter bare skal skrive som anonym, for det er nok bedre enn å ha hundre ulike nick. Selv som anonym vet jo folk hvem jeg er her inne, bare at nå slipper dere og jeg å forholde oss til et bestemt nick som bare varer en kort stund. 

Anonymkode: 8525e...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo tenkt at det umulig bare er jeg som har/har hatt denne praksisen med å bytte bruker og nick, for stadig ser jeg at det dukker opp nye nick. Og blant dem regner jeg med at ikke alle er helt nye brukere fra "utsiden", men at flere av dem er folk her inne som kanskje tenker som jeg. Så da får jeg prøve å trøste meg med det. 

Anonymkode: 8525e...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har jo tenkt at det umulig bare er jeg som har/har hatt denne praksisen med å bytte bruker og nick, for stadig ser jeg at det dukker opp nye nick. Og blant dem regner jeg med at ikke alle er helt nye brukere fra "utsiden", men at flere av dem er folk her inne som kanskje tenker som jeg. Så da får jeg prøve å trøste meg med det. 

Anonymkode: 8525e...95d

.

Anonymkode: 36d66...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...