Gå til innhold

Kupton.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble bare litt engstelig her så jeg må spørre deg, er det trygt å ta 6 mg Circadin?

Takknemlig for svar. Er bare engstelig. Både for å ta medisinen og ikke få sove... Tar 40mg Cisordinol i tillegg.

Anonymkode: c3882...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble bare litt engstelig her så jeg må spørre deg, er det trygt å ta 6 mg Circadin?

Takknemlig for svar. Er bare engstelig. Både for å ta medisinen og ikke få sove... Tar 40mg Cisordinol i tillegg.

Anonymkode: c3882...9e9

Fikk du ikke svar av ISW?

Anonymkode: ebe46...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du ikke svar av ISW?

Anonymkode: ebe46...b7c

Ja, jeg gjorde jo det... Men ble bare engstelig i kveld. Men bør vel stole på kloke ISW. Unnskyld maset. Tar pillene nå. :)

Anonymkode: c3882...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk sove.

Melatonin er ikke et giftig stoff. Literaturen beskriver at det har blitt testet doser opp til 300 mg uten at det er rapportert andre bivirkninger enn trøtthet (som jo er en ønsket virkning). 

Hvis du primært sliter med å få sove kan det både lønne seg økonomisk og virkningsmessig å kjøpe melatonin som et kosttilskudd. Circadin er dyrt og er depottabletter (dette er mest hensiktsmessig om du har avbrutt søvn). 

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er den samme som stadig spør om noe å ta i tillegg til Cisordinol, synes jeg du skal drøfte alle disse situasjonene med din psykiater slik at du vet hva du skal gjøre i slike tilbakevendende situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kupton skrev:

Hvis du er den samme som stadig spør om noe å ta i tillegg til Cisordinol, synes jeg du skal drøfte alle disse situasjonene med din psykiater slik at du vet hva du skal gjøre i slike tilbakevendende situasjoner.

Ts her. Jeg har ingen psykiater å gå til....

Anonymkode: c3882...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts her. Jeg har ingen psykiater å gå til....

Anonymkode: c3882...9e9

Da må du drøfte dette med den legen som gir deg medisinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...