Gå til innhold

Hvordan kan jeg elske ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å forelske meg i noen, har prøvd hardt men det går bare ikke! 

Det er ikke det at jeg har for høye krav til hvordan min fremtidige kjæreste skal se ut eller være. 

Jeg eier bare ikke følelsen av kjærlighet. Vennskap går det fint med og jeg fungerer i alle type relasjoner bare ikke i akuratt dette. 

Jeg har heller ingen seksuelle følelser for noe kjønn. Dette gjør meg frustrert! Jeg vil bli forelsket, jeg vil elske og jeg vil føle på en seksuell tiltrekning til noen, men jeg eier ikke slike følelser. Jeg klarer ikke å tvinge det fram heller. Hva er løsningen ? 

Anonymkode: c7cba...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å forelske meg i noen, har prøvd hardt men det går bare ikke! 

Det er ikke det at jeg har for høye krav til hvordan min fremtidige kjæreste skal se ut eller være. 

Jeg eier bare ikke følelsen av kjærlighet. Vennskap går det fint med og jeg fungerer i alle type relasjoner bare ikke i akuratt dette. 

Jeg har heller ingen seksuelle følelser for noe kjønn. Dette gjør meg frustrert! Jeg vil bli forelsket, jeg vil elske og jeg vil føle på en seksuell tiltrekning til noen, men jeg eier ikke slike følelser. Jeg klarer ikke å tvinge det fram heller. Hva er løsningen ? 

Anonymkode: c7cba...85b

Høres litt it som du tenker litt mye på det. Ikke stress, det kommer. Selv ble jeg ikke forelsket før jeg var 27.

Anonymkode: 3fc90...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som blir forelsket eller finner seg noen partner. I våre dager er inne det noe unormalt, så ikke bekymre deg 

Anonymkode: 7a5d5...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke stress, det kommer. Selv ble jeg ikke forelsket før jeg var 27.

Anonymkode: 3fc90...381

Enig. Selv var jeg 25 år da jeg ble sammen med min første kjæreste og senere samboer som varte i 12 år. Mange fordeler med å være litt voksen også når man er i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å forelske meg i noen, har prøvd hardt men det går bare ikke! 

Det er ikke det at jeg har for høye krav til hvordan min fremtidige kjæreste skal se ut eller være. 

Jeg eier bare ikke følelsen av kjærlighet. Vennskap går det fint med og jeg fungerer i alle type relasjoner bare ikke i akuratt dette. 

Jeg har heller ingen seksuelle følelser for noe kjønn. Dette gjør meg frustrert! Jeg vil bli forelsket, jeg vil elske og jeg vil føle på en seksuell tiltrekning til noen, men jeg eier ikke slike følelser. Jeg klarer ikke å tvinge det fram heller. Hva er løsningen ? 

Anonymkode: c7cba...85b

Jeg har ikke kunnskap til å svare på det, men for min del kommer de følelsene enten jeg vil eller ikke. Jeg trenger ikke å tvinge det frem, og ville neppe klart det om jeg prøvde. De blir sterkere i et forhold, men jeg vet ikke om det vil fungere hvis det ikke er noe der fra før. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 25.1.2020 den 18.22, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å forelske meg i noen, har prøvd hardt men det går bare ikke! 

Det er ikke det at jeg har for høye krav til hvordan min fremtidige kjæreste skal se ut eller være. 

Jeg eier bare ikke følelsen av kjærlighet. Vennskap går det fint med og jeg fungerer i alle type relasjoner bare ikke i akuratt dette. 

Jeg har heller ingen seksuelle følelser for noe kjønn. Dette gjør meg frustrert! Jeg vil bli forelsket, jeg vil elske og jeg vil føle på en seksuell tiltrekning til noen, men jeg eier ikke slike følelser. Jeg klarer ikke å tvinge det fram heller. Hva er løsningen ? 

Anonymkode: c7cba...85b

Så du venter på å få den spesielle "følelsen" for noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Sitat

 

Tror nok at kjærligheten dukker opp når du minst venter det. Er iallfall ingen vits i å stresse. LØnsker deg masse lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...