Gå til innhold

Hva ler du til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gode avistegninger? Familiære og helt interne hverdagsligheter? Galgenhumoristisk vitser?  Deg selv når du er på det skralleste og svakeste du tror " dette er bunnen" og jeg vil snart se veien " up where i belong"? Møte med gamle svermerier og " the whey we were". En tur på DOL og møte noen nye tanker og andres " levde liv"?

Klarer du å være glad innimellom?  Eller må du " tvinge" smilet frem i ansiktsfolden? Eller føler du det er moralsk feil med humor generelt? At sånne personer er litt " lette på tråden" eller neppe leser bøker eller sånne ting?  Eller er stemningen i verden " for trykkende" til å tenke noe humor? Føler ofte slik selv.

Anonymkode: 924b5...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ler om noen fiser i offentlighet høylytt. 
 

Hvis jeg legger merke til noe og møter blikket til en fremmed og vi lurer på om vi ler av det samme.

Sånne briller som får øynene til folk å virke utrolig svarte. For ekstremt nærsynte tror jeg, hvis du skjønner. 
 

Hmmm...kommer ikke på særlig altså.

Hvis ting plutselig skjer bare. En fest en gang, en fyr gikk seg rett inn i en glassdør så ølglasset hans knuste

Anonymkode: 50533...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste hørtes jo ikke så bra ut. Kanskje var der en forsikring som gjaldt. Men sånt er vel helst i avisreportasjer og reklamebilag.

Anonymkode: 924b5...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...