Gå til innhold

Jævla kropp. Er så stor! Vi må slutte å la dette utvikle seg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi ER store i Norge! Store kropper vil kreve større biler, hus, klær og alt! 
Vi må kontrollere oss litt!

Den jævla kroppen min har kommet over alle tall selv om jeg er tynnere enn snittet ift høyde.

Jeg er 1.82 cm høy. Jævla kroppen kom over 80 tallet.

Rundt brystet/puppene er jeg 92 cm. MÅTTE over 90 ja.

Den jævl midjen er 70! Den måtte opp i 70 i det minste!

Hoftene er 92 cm! Selvfølgelig måtte over 90. 
Skrostr 40! Kunne ikke holde seg på 30 talet nei ;) 

 

Anonymkode: 20881...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den jævl midjen er 70! Den måtte opp i 70 i det minste!

Anonymkode: 20881...fe4

Lurer på om du trenger annen hjelp enn å kontrollere vekten. Du trenger hjelp til å kontrollere tanker om din egen kropp og ditt eget syn på kroppen. Det høres hverken bra eller sunt ut å holde på som du gjør.

Dessverre blir flere og flere store i Norge, men du er ikke av dem. Hvis du er 70 rundt midjen, er du slank og bør ikke gå ned mer i vekt slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du tar opp temaet synes jeg.  Så mange av oss går rundt å føler at vekta kanskje ikke er så bra for helsa vår på litt lenger sikt tror jeg og har det skikkelig tungt og strever ordentlig inne i oss. Klage og syte er det eneste så mange kan nå til dags virker det som så vi problematiserer kanskje for lite. Helt enig vi gjør noe med det og starter i dag. Selvsagt ikke stoppe å spise og drikke  men bare i mer passelige mengder i forhold til livet vi nå lever kanskje. Kanskje mye penger å spare også som man kan bruke til et klesplagg man ønsker seg eller bare spare fordi den som sparer har.

Kropp har mye med følelser å gjøre og følelsesliv og kanskje medisiner man bare trenger for helsen. For mange lurt å prate med fastlegen først yror jeg. Selv er jeg bare en mye eldre som har strevet i mange år med dette tilbakevendende problem som nok er mer sammensatt enn hva også helseapparatet ofte forstår tror jeg. Ofte ledsaget av depresonsperioder for mange også tror jeg. Absolutt bare smart å snakke med legen for gode råd og kanskhe diettforslag og oppfølging spesielt om man er ung tror jeg.

Lykke til oss alle som bestemmer oss at fra i dag blir det  ny giv i så mye. 😊😊😊😊😊 😊

God søndag!

Anonymkode: 875f7...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi ER store i Norge! Store kropper vil kreve større biler, hus, klær og alt! 
Vi må kontrollere oss litt!

Den jævla kroppen min har kommet over alle tall selv om jeg er tynnere enn snittet ift høyde.

Jeg er 1.82 cm høy. Jævla kroppen kom over 80 tallet.

Rundt brystet/puppene er jeg 92 cm. MÅTTE over 90 ja.

Den jævl midjen er 70! Den måtte opp i 70 i det minste!

Hoftene er 92 cm! Selvfølgelig måtte over 90. 
Skrostr 40! Kunne ikke holde seg på 30 talet nei ;) 

 

Anonymkode: 20881...fe4

Med de målene du oppgir høres det ut som du er lang, slank og velproposjonert med perfekt timeglassfigur. Jeg er lik deg rundt pupper og hofter, 10-12 cm mer rundt livet og 30 cm kortere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anno20 skrev:

Jeg tror dette er en trolletråd... 

Ja, det tror jeg faktisk du har rett i. Ser flere ting som kan tyde på det når du først nevnte det stikkordet. Glup du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Eva Sofie skrev:

Lurer på om du trenger annen hjelp enn å kontrollere vekten. Du trenger hjelp til å kontrollere tanker om din egen kropp og ditt eget syn på kroppen. Det høres hverken bra eller sunt ut å holde på som du gjør.

Dessverre blir flere og flere store i Norge, men du er ikke av dem. Hvis du er 70 rundt midjen, er du slank og bør ikke gå ned mer i vekt slik jeg ser det.

Takk for støttende svar. Men er det en epidemi? Er det smittsomt? Det er ikke bra at folk blir så store. Hverken for helsa eller miljøet

Anonymkode: 20881...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...