Gå til innhold

Prisøkning på boligmarkedet i Bergen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvordan prognosene for boligmarkedet i Bergen er?

Anonymkode: c1c86...dbb

Da jeg fikk takst på min i mars i år da jeg søkte om lån i Husbanken, hadde min på 77 kv.m. (3 roms) steget med 100.000 kr. i verdi på to år. Ny takst ble på 2,7 mill.

Anonymkode: 00712...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvordan prognosene for boligmarkedet i Bergen er?

Anonymkode: c1c86...dbb

Ville ikke forventet noen stor økning fremover. 

Anonymkode: 64313...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prognosene til "ekspertene" i avisene om fremtidens økonomi og slikt er vel omtrent like presise som vill tipping

Årsaken til det er at dersom de faktisk hadde presis informasjon om fremtidens utvikling, ville de blitt mangemilliardær, ikke sittet og spredt fake news i aviser for å lokke inn kunder for noen tusenlapper i avgifter

Veldig få kan spå fremtiden, men mange kan lure deg til å tro at de kan det. Og "aviser" lar seg ofte bruke ukritisk, fordi de har også samme mål, profitt, gi lesere "det de vil ha", ikke gi leserne fakta og virkeligheten

 

Men, skal du ha en prognose så tipper jeg 1-2% økning per år

(men jeg er ikke mangemilliardær, så får du tro hva du vil om hvor presis min prognose er om fremtiden, om du tok den ;) )

Anonymkode: 888ca...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En leilighet på 45 kvm. midt i sentrum av Bergen ble i dag solgt for 660000 kr. over prisantydning.

Anonymkode: c1c86...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...