DaintyDalmatian Skrevet 26. januar 2020 Skrevet 26. januar 2020 (endret) Hvorfor er ikke dette mulig behandling i Norge? På nettsiden til Oris Dental står det om enkelte klinikker i Norge som utfører retraksjonskirurgi. Det blir ikke så godt resultat som etter pinhole. Er det noen som vet om klinikker i Europa som utfører dette inngrepet, pinhole altså? Jeg er desperat og ser det slik av jeg mest sannsynlig må reise utenlands for å få behandling for dette. Tilbaketrukket tannkjøtt er ikke en bagatell. De er ikke villige til å operere på meg her i Norge siden skaden er ikke ille nok. Uansett bruker de en dårligere teknikk. Om pinhole generelt: Se forskjellen mellom metodene her: https://www.youtube.com/watch?v=hGbbJfvnYfg Endret 26. januar 2020 av DaintyDalmatian 0 Siter
DaintyDalmatian Skrevet 26. januar 2020 Forfatter Skrevet 26. januar 2020 Jeg er desperat. Skulle likt å få hjelp. Sliter også med hårtap og mye annet. 0 Siter
DaintyDalmatian Skrevet 30. januar 2020 Forfatter Skrevet 30. januar 2020 Jeg vil ikke leve på grunn av dette problemet. Det er kun en tannlege i Norge som gjør denne operasjonen. Fy skam Norge. 0 Siter
frosken Skrevet 30. januar 2020 Skrevet 30. januar 2020 1 time siden, DaintyDalmatian skrev: Jeg vil ikke leve på grunn av dette problemet. Det er kun en tannlege i Norge som gjør denne operasjonen. Fy skam Norge. Får du psykiatrisk hjelp? Det virker som om dette ikke primært er et tannhelseproblem for deg? 0 Siter
DaintyDalmatian Skrevet 30. januar 2020 Forfatter Skrevet 30. januar 2020 11 minutter siden, frosken skrev: Får du psykiatrisk hjelp? Det virker som om dette ikke primært er et tannhelseproblem for deg? Jeg sliter med mange ting. I hele dag har the svidd i tannkjøtter, pluss jeg er enda mindre attraktiv med dette problemet. Forrige fredag var jeg til tannlegen; hun ha at det svir for jeg hadde vært forsiktig med tannpussen og ikke fått vekk alle bakteriene. Veldig frustrerende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.