Gå til innhold

Villet egenskade


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå vil jeg skade meg selv! 

Anonymkode: 54c08...ae6

Det trenger ikke vi å vite. 

Anonymkode: d6053...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan velge å skade deg eller du kan velge å la være. Hva er det verste som kan skje hvis du ikke skader deg? Hva ønsker du å oppnå ved å skade deg? Du har et valg. 

Anonymkode: 49ba0...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, kupton skrev:

Kan du finne et bedre smertestillende middel? Eller en mer konstruktiv måte å be om hjelp på?

Hvordan skal jeg be om hjelp? Jeg ble avledet av en telefon jeg fikk, og det er litt bedre nå. Men jeg har likevel denne trangen.

Anonymkode: 54c08...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan velge å skade deg eller du kan velge å la være. Hva er det verste som kan skje hvis du ikke skader deg? Hva ønsker du å oppnå ved å skade deg? Du har et valg. 

Anonymkode: 49ba0...2c3

Hvis jeg ikke gjør det må jeg gå gjennom et psykisk smertehelvete. Hvis jeg følger trangen blir det bedre. 

Anonymkode: 54c08...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal jeg be om hjelp? Jeg ble avledet av en telefon jeg fikk, og det er litt bedre nå. Men jeg har likevel denne trangen.

Anonymkode: 54c08...ae6

Ring til noen i helsetjenesten eller hjelpetelefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg ikke gjør det må jeg gå gjennom et psykisk smertehelvete. Hvis jeg følger trangen blir det bedre. 

Anonymkode: 54c08...ae6

Hvis du følger trangen så følger du et mønster som ikke er bra for deg på sikt, et mønster som gjør at ting ikke vil bli annerledes. Hvis du ønsker endring så kan du forsøke å velge å la være, stå i det psykiske smertehelvetet og erfare at du kommer deg gjennom det. Neste gang vil det bli bittelitt enklere, og neste gang der igjen bittelitt enklere. Kroppen lurer deg til å tro at det føles bedre når du skader deg, men du opprettholder bare det vonde. 

Anonymkode: 49ba0...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du følger trangen så følger du et mønster som ikke er bra for deg på sikt, et mønster som gjør at ting ikke vil bli annerledes. Hvis du ønsker endring så kan du forsøke å velge å la være, stå i det psykiske smertehelvetet og erfare at du kommer deg gjennom det. Neste gang vil det bli bittelitt enklere, og neste gang der igjen bittelitt enklere. Kroppen lurer deg til å tro at det føles bedre når du skader deg, men du opprettholder bare det vonde. 

Anonymkode: 49ba0...2c3

Jeg lovet meg selv å slutte etter at jeg ble 20 år. Svaret ditt i kveld til meg gjorde at jeg ikke skadet meg. Har ikke gjort det etter at jeg ble 20 heller. Og du reddet meg fra å gjøre det i kveld, så tusen takk til deg! 

Anonymkode: 54c08...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lovet meg selv å slutte etter at jeg ble 20 år. Svaret ditt i kveld til meg gjorde at jeg ikke skadet meg. Har ikke gjort det etter at jeg ble 20 heller. Og du reddet meg fra å gjøre det i kveld, så tusen takk til deg! 

Anonymkode: 54c08...ae6

Hver gang du har lyst til å skade deg selv, kanskje skal du lese det AB skrev til deg om og om igjen? Skriv det ut eller kopier og lim inn på telefonen, så ser du på det hver gang du har skadetrang.

Anonymkode: df000...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lovet meg selv å slutte etter at jeg ble 20 år. Svaret ditt i kveld til meg gjorde at jeg ikke skadet meg. Har ikke gjort det etter at jeg ble 20 heller. Og du reddet meg fra å gjøre det i kveld, så tusen takk til deg! 

Anonymkode: 54c08...ae6

❤️Jeg er glad for at du ikke skadet deg! Jeg håper du får hjelp så du får snakket om det som er så vanskelig og som gjør at du ønsker å skade deg. 

Anonymkode: 49ba0...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...