Gå til innhold

Menn med lite kroppshår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leste en artikkel om menn med lite kroppshår kunne ha mangel på Testeron. Jeg har en kjæreste som er helt glatt på hele overkroppen. Også på beina.  Men han får bart om han ikke barberer seg. 

Må mangelen av kroppshår ha med mangel på Testeron å gjøre? Noen som vet? 

Anonymkode: 60278...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste en artikkel om menn med lite kroppshår kunne ha mangel på Testeron. Jeg har en kjæreste som er helt glatt på hele overkroppen. Også på beina.  Men han får bart om han ikke barberer seg. 

Må mangelen av kroppshår ha med mangel på Testeron å gjøre? Noen som vet? 

Anonymkode: 60278...7bd

Min kjære er heller ikke verdens største produsent av kroppshår, men jeg merker ingenting til at han skal lite testsoteron. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt har nok mer med gener å gjøre enn mangel på testosteron. I min familie er vi menn for apekatter å regne, lol. D.v.s mye kroppshår. En kompis sa til meg en gang at de som ikke har så mye kroppshår har kommet lenger i utviklingen bort fra apene. Jaja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sikkert ha med testosteron å gjøre, men ikke nødvendigvis. Gener har nok mye og si. Enkelte folkegrupper har lite kroppshår. Nordmenn er vel ikke av de som har mest?

 

Skallethet er jo ett tegn på testosteron. Og det er jo lite hår.

Anonymkode: f5d65...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan sikkert ha med testosteron å gjøre, men ikke nødvendigvis. Gener har nok mye og si. Enkelte folkegrupper har lite kroppshår. Nordmenn er vel ikke av de som har mest?

 

Skallethet er jo ett tegn på testosteron. Og det er jo lite hår.

Anonymkode: f5d65...b9c

Det er sant.  Jeg har sett at min kjæreste sine brødre er også helt glatte både på bein og overkropp. Jeg som kvinne har faktisk mer hår på beina enn hva de har. Men jeg barberer beina.  Kan være genetiske ting. 

Anonymkode: 60278...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste en artikkel om menn med lite kroppshår kunne ha mangel på Testeron. Jeg har en kjæreste som er helt glatt på hele overkroppen. Også på beina.  Men han får bart om han ikke barberer seg. 

Må mangelen av kroppshår ha med mangel på Testeron å gjøre? Noen som vet? 

Anonymkode: 60278...7bd

Hvorfor lurer du? Jeg har lite kroppshår selv, men har aldri tenkt at det er et problem. Jeg vet noen damer synes det er sexy hår på brystet, men de får bare finne seg en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...