Gå til innhold

Jeg har angst!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en vanvittig angst og har mest lyst å stenge meg inne og ha hodet under puta.  Jeg tenker og tenker og tenker i runder.  Jeg blir gal.

Anonymkode: 2f82a...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, kupton skrev:

Og det du er redd for er?

Jeg tenker så mye på hvor mye penger jeg har brukt, og hvor mye jeg bruker, og hvor mye jeg trenger å bruke.  Jeg vet godt at dette er urealistisk og fornuften forteller meg at jeg skal slutte å tenke på det.  Jeg har nylig fått fast stilling (drømmestilling) og tjener bra.  For tre år siden hadde jeg aap og så ingen utvei.  Nå tjener jeg langt mer enn det dobbelte av det jeg hadde da, men det tar tid å komme seg opp etter langvarig pengemangel hvor jeg brukte alt av reserve jeg hadde for ikke å miste leiligheten og mer til.  Det sitter så fast i hjertet at jeg får ikke puste noen ganger pga. angst.

Det å danse runddans med psykiatrien og NAV skal jeg aldri aldri i livet gjøre igjen, men redselen sitter som en klo om hjertet.

Anonymkode: 2f82a...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker så mye på hvor mye penger jeg har brukt, og hvor mye jeg bruker, og hvor mye jeg trenger å bruke.  Jeg vet godt at dette er urealistisk og fornuften forteller meg at jeg skal slutte å tenke på det.  Jeg har nylig fått fast stilling (drømmestilling) og tjener bra.  For tre år siden hadde jeg aap og så ingen utvei.  Nå tjener jeg langt mer enn det dobbelte av det jeg hadde da, men det tar tid å komme seg opp etter langvarig pengemangel hvor jeg brukte alt av reserve jeg hadde for ikke å miste leiligheten og mer til.  Det sitter så fast i hjertet at jeg får ikke puste noen ganger pga. angst.

Det å danse runddans med psykiatrien og NAV skal jeg aldri aldri i livet gjøre igjen, men redselen sitter som en klo om hjertet.

Anonymkode: 2f82a...10d

Jeg skjønner deg godt. Men prøv å tenke på den nye jobben din og hvor bra alt blir. Virker som mye positivt har skjedd for deg, fokuser på det :) det med pengene roer seg litt, jeg var også sånn når jeg var arbeidsledig....

Anonymkode: c8c7d...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...