Gå til innhold

Apokalypse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gresshoppesvermer av bibelske proposjoner i Afrika, Ett virus som bygger seg opp i Kina. Befolkningsvekst og global oppvarming.

 

Er dette slutten på jorda?

🧐

 

 

Anonymkode: 0d544...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik ender det kanskje når folk er samviitighetsløst luksuriøse i sine valg slik mange herjer frem i dag.

Anonymkode: a9d8d...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Nei.

Hvorfor tror folk til alle tider at jorden snart skal gå under? Gjerne med henvisning til hvor lettsindig folk lever.

Jeg tror folk har behov for å forestille seg en slutt. Folk makter ikke å se for seg at menneskeheten skal leve videre og utvikle seg i 1000 år etter at de selv er døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette slutten på jorda?

 

Anonymkode: 0d544...3f7

Er nok slutten på OSS, men jorden lever godt videre uten oss så trenger ikke bekymre deg for det 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere opplever kjelleren fulle av vann rett som det er her i landet også ved ekstraordinært vær. Så det kan komme hit også tror jeg. Men vi er kanskje bedre beredt.

Anonymkode: a9d8d...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ikke så lett når selv myndighetene ikke tenker og agerer. Mange som er rammet av gressoppene tenker vel på å flytte hit. Ikke lenge siden jeg så yngre afrikansk utseende kvinner ute å så på leilighet her omkring hvor mye ligger ute nå. Akkurat disse tror jeg ikke fant noe som passet uten at jeg vet for sikkert.

Anonymkode: a9d8d...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afrikanske og øst europeiske utseende kvinner uten vesker virket ukjent i området på leilighetsjakt tror jeg.

Var ikke flyktninger fra flyktningemottaket som vistnok er oppi veien et sted.

Mange i andre land tenker nok sitt og har mere privat i initiativ og mulighet kanskje. Alle har sitt å passe i dag tror jeg. Det er store folkegrupper som er satt i bevegelse på grunn av alle økte problemene og vanskene og hva vi nå vet om klimakrise utvikling tror jeg. Alle er jo ikke bare fattige i utlandet heller.

Anonymkode: a9d8d...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er det hva som ikke sies i nyhetene som er mest interessant.

Jeg tror ikke det er bare her omkring man har sett flere grupper i boligmarkedet.

Anonymkode: a9d8d...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...