Gå til innhold

Frustrert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg begynner å bli rimelig irritert. Har to barn født i utlandet, bestemte oss for å flytte hjem til Norge. Reiste til skatt sør for å registrere barna. Dama nekta å ta imot papirene mine og så jeg måtte søke visum. Jeg sa det ikke var sant, men hun sto på sitt. Søkte visum, etter 7 måneders ventetid fikk jeg beskjed om at jeg ikke trengte søke visum, men levere inn papirer til politiet å søke om pass. Viste seg å være feil det også. Nå har jeg endelig fått beskjed om at det eneste jeg trengte å gjøre var å reise til skatt sør, og det var jo det jeg gjorde først. Er så utrolig sint på hun som nektet å ta imot papirene mine. Blir så irritert når folk ikke fjør jobben sin. Nå har det nesten gått et år, og alt har vært bare rot pga dette...

Anonymkode: 81045...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, kupton skrev:

Forstår deg godt. "Det er ikke bra nok å gjøre så godt en kan om en ikke kan".

Veldig sant... og det har laget et ordentlig rot for meg å rydde opp i i tillegg. Det som er mest irriterende er vel at jeg hadde rett...:) 

Anonymkode: 81045...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kupton skrev:

Jeg synes det er mest irriterende at hun som burde hatt rett og som har makta, har feil.

Ja du skulle tro hun visste hva hun holdt på med. Det er jo jobben hennes...

Anonymkode: 81045...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...