Gå til innhold

Litt mye


RamonaK

Anbefalte innlegg

9 timer siden, frosken skrev:

Husker jeg feil når jeg mener å ha lest at du er alenemor med to barn? Hvis så er tilfelle, så bør du også av den grunn prioriteres mht å få en rask vurdering på dps. Kanskje trenger du også å be om hjelp fra kommunens psykiatritjeneste. Jeg blir litt bekymret for om du har nok overskudd til å ivareta barna dine?

Barna mine er de som får meg til å holde det gående. Rart med det, men det er nok sant det de sier at mors instinktet er veldig sterkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig å gå på en smell, men du kommer sikkert ovenpå igjen med litt arbeid. Er du ikke redd for å miste barna når du driver med rus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fionys skrev:

Kjedelig å gå på en smell, men du kommer sikkert ovenpå igjen med litt arbeid. Er du ikke redd for å miste barna når du driver med rus?

Jeg driver ikke med rus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fionys skrev:

Kjedelig å gå på en smell, men du kommer sikkert ovenpå igjen med litt arbeid. Er du ikke redd for å miste barna når du driver med rus?

Tror du blanda meg med en annen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, RamonaK skrev:

Tror du blanda meg med en annen :)

Men du kan miste barna dine om du blir regnet som så alvorlig syk at du ikke kan ta hånd om deg selv eller barna dine lenger. Ikke at jeg vet hvordan du har det, bare skriver generelt, tenkte i forhold til hun over som skrev at man mister de om man drev med rus.

Anonymkode: 035e6...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du kan miste barna dine om du blir regnet som så alvorlig syk at du ikke kan ta hånd om deg selv eller barna dine lenger. Ikke at jeg vet hvordan du har det, bare skriver generelt, tenkte i forhold til hun over som skrev at man mister de om man drev med rus.

Anonymkode: 035e6...e30

Det er nok sant... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, RamonaK skrev:

Jeg driver ikke med rus...

 

7 timer siden, RamonaK skrev:

Tror du blanda meg med en annen :)

Vet ikke hvordan jeg har klart det, men har skrevet i feil tråd. Beklager så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fionys skrev:

 

Vet ikke hvordan jeg har klart det, men har skrevet i feil tråd. Beklager så mye :)

Null stress..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2020 den 18.51, AnonymBruker skrev:

Jeg ble funnet på gata for noen uker siden, overdose på xanax og heroin, jeg ble også ranet av mine "rusvenner", de viste att jeg var far gone så de bare stjal og stakk. Men heldigvis fant overdose teamet meg, fraktet meg på observasjonsposten. Verste var att jeg ikke brydde meg om jeg døde eller ikke. Det er forferdelig å komme tilbake til hverdagen, indre uroen tar livet av meg, tenker kun på å ruse meg, men det er ikke ett alternativ, jeg ska nå starte på medisin for min psykiske lidelse. Livet suger hardt til tider. Depresjon er verst, har ikke vært manisk på lenge, men satan jeg har kjørt hodet mitt de siste årene, ikke att depresjonene har hjulpet, tar null kontakt med mennesker, gardinene lukket, gleder seg bare til å sove, kun da man får litt hvile.. eller bare skyte seg selv i hodet? Damn, det var godt å skrive litt, du er ikke alene, mange skjebner ute å går, de fleste vennene mine er rusmisbrukere, inn og ut av psyken/rusbehandling, dør i sakte film. nei faen, på tide å "ta seg sammen" som de sier haha. yeah, take it easy, but take it.

Anonymkode: 32798...631

Rusmiljøet er jævlig i blant.En som både jeg og kompis har hjulpet MYE fucka oss over. For kompisen sin del kunne det kostet han livet. For min del stjal han bilen min og kjørte som en villmann hit og dit og til og med sendte filmer av det på Snap her og der. Bilen har kommet til rette, men ikke helt uten skader, men nå er vi lei og forbannet og dette skal få konsekvenser. Den boten han blir å få vil ta lang tid å betale ned. Ikke minst har han mistet flere venner. Jeg har aldri brukt vold, aldri stjelt eller satt folk opp mot hverandre. Jeg er så og si aldri direkte involvert i drama i miljøet på grunn av dette. Kun bistått som back up/passe ryggen til mine når det har oppstått situasjoner. Men klart, hvis noen prøver seg på å slå til meg så forsvarer jeg meg. Derfor har jeg pyntet ene hånden med fire ringer med utstående "diamanter" på til i kveld. Så blir det opp til han om det bare blir pynt eller noe med en litt verre funksjon.

Jeg har for det meste forlatt miljøet, men hender jeg må en tur innom av ulike grunner. 

 

Anonymkode: f87dd...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rusmiljøet er jævlig i blant.En som både jeg og kompis har hjulpet MYE fucka oss over. For kompisen sin del kunne det kostet han livet. For min del stjal han bilen min og kjørte som en villmann hit og dit og til og med sendte filmer av det på Snap her og der. Bilen har kommet til rette, men ikke helt uten skader, men nå er vi lei og forbannet og dette skal få konsekvenser. Den boten han blir å få vil ta lang tid å betale ned. Ikke minst har han mistet flere venner. Jeg har aldri brukt vold, aldri stjelt eller satt folk opp mot hverandre. Jeg er så og si aldri direkte involvert i drama i miljøet på grunn av dette. Kun bistått som back up/passe ryggen til mine når det har oppstått situasjoner. Men klart, hvis noen prøver seg på å slå til meg så forsvarer jeg meg. Derfor har jeg pyntet ene hånden med fire ringer med utstående "diamanter" på til i kveld. Så blir det opp til han om det bare blir pynt eller noe med en litt verre funksjon.

Jeg har for det meste forlatt miljøet, men hender jeg må en tur innom av ulike grunner. 

 

Anonymkode: f87dd...ab5

Dette her blir rett og slett for dumt. Har stor respekt for deg Glitter, du er en av brukerene her inne som jeg liker best. Men her ser du hva som skjer når du "må en tur innom av ulike grunner". NEI du må aldeles ikke ta en tur innom, og du bør forlate miljøet helt, og ikke bare for det meste. Dette er jo et skoleeksempel på idiotisk og unødvendig drama i rusmiljøet, blir irritert bare av å lese om det. Han som stjal bilen din må jo være helt uten å kjøre (pun intended), slemt gjort, skjønner at du er forbanna. Jeg har mistet en del venner til rusmiljøet, et miljø som i bunn og grunn handler om selvdestruksjon. Vær så snill og kutt kontakten med ALLE som kan dra deg inn i slike situasjoner som dette, du er for flink og god til dette! Skulle ønske jeg kunne hjulpet deg med noe, på en eller annen måte. Syns det er trist at du blir med på sånne ting som dette, det kommer ingenting godt ut av det. Håper kloke Glitter kommer tilbake igjen ❤️

Anonymkode: 31c1c...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rusmiljøet er jævlig i blant.En som både jeg og kompis har hjulpet MYE fucka oss over. For kompisen sin del kunne det kostet han livet. For min del stjal han bilen min og kjørte som en villmann hit og dit og til og med sendte filmer av det på Snap her og der. Bilen har kommet til rette, men ikke helt uten skader, men nå er vi lei og forbannet og dette skal få konsekvenser. Den boten han blir å få vil ta lang tid å betale ned. Ikke minst har han mistet flere venner. Jeg har aldri brukt vold, aldri stjelt eller satt folk opp mot hverandre. Jeg er så og si aldri direkte involvert i drama i miljøet på grunn av dette. Kun bistått som back up/passe ryggen til mine når det har oppstått situasjoner. Men klart, hvis noen prøver seg på å slå til meg så forsvarer jeg meg. Derfor har jeg pyntet ene hånden med fire ringer med utstående "diamanter" på til i kveld. Så blir det opp til han om det bare blir pynt eller noe med en litt verre funksjon.

Jeg har for det meste forlatt miljøet, men hender jeg må en tur innom av ulike grunner. 

 

Anonymkode: f87dd...ab5

Det var forresten ikke meningen å oute deg her, jeg så at du hadde skrevet om dette med nick i en annen tråd, så jeg svarte her uten å se at du hadde svart som anonym, beklager det! Håper det går fint 

Anonymkode: 31c1c...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...