Gå til innhold

Jeg klarer bare ikke å slutte å være sint på seg selv!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kaster bort hele livet på å være meg. Jeg kommer alltid til å være annerledes, selv om jeg ikke tror det selv. 
Jeg får faen ikke jobb en gang. 
jeg fatter ikke hva folk har som ikke jeg har når det kommer til vanlige jobber! 

Anonymkode: c2e3f...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, XbellaX skrev:

Vet du hva det er som gjør at du ikke får jobb? Hvordan er du annerledes, på hvilken måte?

Jeg er ikke såååå annerledes. Det er bare at jeg har snevert interessefelt. Jeg er gjerne stille og sliter med å finne ting interessant. Men det er ikke helt håpløst. Jeg kan fint ta en småkjedelig jobb som ikke krever særlig utdannelse. Men det er jo så mange om disse jobbene at det er vanskelig komme gjennom. 
Jeg har mye å gi så føler jeg kaster bort tiden på å ikke tjene penger. Men drømmen er det ikke.

vil egentlig bare fortsette med de jeg var med før. Men de har nådd et høyere nivå. Jeg stagnerer , eller.... hae tatt flere steg tilbake. :( veien opp igjen virker så lang. Kanskje den faktisk ikke finnes....

Anonymkode: c2e3f...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...