Gå til innhold

Har ingen egne meninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jwg blir så påvirket av de i nærheten av meg , og det er slitsomt. Er jeg med familien blir jeg påvirket av dem. Er jeg med venner blir jeg påvirket. Er jeg med veldig ordentlige og moralske folk blir jeg slik. Er jeg med folk som er småkriminelle fristes jeg til å bli det og. Er jeg med folk som virker veldig ordentlige men finner ut at de ikke er det føler jeg meg lurt. Her går jeg og er så redd for å gjøre noe galt, men så viser det seg at andre ikke akkurat spør om lov....

Anonymkode: 6836d...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jwg blir så påvirket av de i nærheten av meg , og det er slitsomt. Er jeg med familien blir jeg påvirket av dem. Er jeg med venner blir jeg påvirket. Er jeg med veldig ordentlige og moralske folk blir jeg slik. Er jeg med folk som er småkriminelle fristes jeg til å bli det og. Er jeg med folk som virker veldig ordentlige men finner ut at de ikke er det føler jeg meg lurt. Her går jeg og er så redd for å gjøre noe galt, men så viser det seg at andre ikke akkurat spør om lov....

Anonymkode: 6836d...ee8

Du har nå venner.

Anonymkode: d0eea...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har nå venner.

Anonymkode: d0eea...915

Var det et problem? Det er ikke spørsmålet her. Og nei, det føles ikke sånn. 

Anonymkode: 6836d...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må jo ha egne meninger selv om jeg har venner 

Anonymkode: 6836d...ee8

Har du noen gang vært i Tyrkia?

Anonymkode: d0eea...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang vært i Tyrkia?

Anonymkode: d0eea...915

Nei

Anonymkode: 6836d...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jwg blir så påvirket av de i nærheten av meg , og det er slitsomt. Er jeg med familien blir jeg påvirket av dem. Er jeg med venner blir jeg påvirket. Er jeg med veldig ordentlige og moralske folk blir jeg slik. Er jeg med folk som er småkriminelle fristes jeg til å bli det og. Er jeg med folk som virker veldig ordentlige men finner ut at de ikke er det føler jeg meg lurt. Her går jeg og er så redd for å gjøre noe galt, men så viser det seg at andre ikke akkurat spør om lov....

Anonymkode: 6836d...ee8

Vi blir jo alle påvirket av de som står oss nær, men begynner å lure litt på hvem du som person er. Altså, du sier du påvirkes av mennesker, men hvem er så du? Hva består du av? Hvilke grenser har du? 

Anonymkode: efa2c...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriminelle miljø er ikke bra for noen så det er kanskje ikke noe direkte å oppsøke, men du virker jo som en kultivert og kunnskapsrik person som kanskje bare er veldig populær med et vinnende vesen. Hvorfor ikke bare verdsette det ved seg selv. Kanskje noe enda ikke bare har engasjert deg nok. At det kommer med tiden.

Anonymkode: e37fa...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2020 den 2.11, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang vært i Tyrkia?

Anonymkode: d0eea...915

Opphengt på Tyrkia, M?

Anonymkode: 27fed...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...