Gå til innhold

Gjør asmamedisinene barnet

Anbefalte innlegg

Gutten vår begynte på astma medisiner for litt over en uke siden. Medisinene fungerer bra, han hoster ikke, og for første gang på utrolig lenge får vi alle sove gjennom natten.

Det jeg har merket etter han begynte på medisinene er at han virker svært engstelig, tar lett til tårene. Han virker i det hele tatt fryktelig skjør. Det er vondt å levere en sånn gutt fra seg i barnehagen, særlig når han vanligvis trives så godt.

Er det noen mulighet for at astma medisiner kan ha noen slik virkning på barn, eller er det noe annet som ligger bak?

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45293-gj%C3%B8r-asmamedisinene-barnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier

Jeg vet at astmabarn ofte er utilpass og litt ulykkelige i perioder. Det skyldes at de rett og slett ikke er i form. Jeg tror at dette vil ordne seg når han blir medisinert skikkelig og føler seg frisk igjen, og dere vil høyst sannsynlig få det veldig bra også på dagtid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...