Gå til innhold

Dps


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har første time på dps nå snart. Utredning behandling og sånn. Jeg har aldri gjort noe lignende før, så jeg bare lurer på hva er det egentlig som skjer når jeg kommer? Kanskje litt dumt spørsmål, men jeg sliter litt med angst og da hjelper det å vite litt mer en hvor man skal nøye opp...

Anonymkode: 8696b...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første time: Behandler vil presentere seg, så stiller hen spørsmål til deg om deg. Kanskje vil hen lese henvisningen legen din har sendt, kanskje stille spørsmål fra spørreskjema. 

Anonymkode: 5a50f...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første time: Behandler vil presentere seg, så stiller hen spørsmål til deg om deg. Kanskje vil hen lese henvisningen legen din har sendt, kanskje stille spørsmål fra spørreskjema. 

Anonymkode: 5a50f...f98

Ok, takk. Det høres overkommelig ut. Jeg har det med å over tenke noen ganger..

Anonymkode: 8696b...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig at du er ærlig under utredningen for den er et verktøy for videre behandling. Still spørsmål om du lurer på noe og be om god informasjon ved første time om hva utredning og behandling går ut på også så du slipper misforståelser. DPS ga ikke meg informasjon før verken utredning eller behandling og da sa det seg selv hvilken vei det gikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, aa-k-j skrev:

Det er viktig at du er ærlig under utredningen for den er et verktøy for videre behandling. Still spørsmål om du lurer på noe og be om god informasjon ved første time om hva utredning og behandling går ut på også så du slipper misforståelser. DPS ga ikke meg informasjon før verken utredning eller behandling og da sa det seg selv hvilken vei det gikk. 

Ja jeg skal prøve å være ærlig. Takk for råd, jeg skal stille spørsmål:) 

Anonymkode: 8696b...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...