Gå til innhold

Angstanfall, medikamenter


usikker

Anbefalte innlegg

Har fått 10 mg sobril, tatt ca kl 10.

15 mg Sobril tatt kl 1230.

Ennå like anspent og redd. 
Kan tolvon el quetiapin hjelpe ? 
Jeg tar ingen av de nevnte på dgl. basis. 
Sist jeg tok Sobril var i julen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det nok bare en måte å finne ut på. Var det meg, ville jeg kanskje forsøkt Quetiapin om det sto mellom de to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, usikker skrev:

Har fått 10 mg sobril, tatt ca kl 10.

15 mg Sobril tatt kl 1230.

Ennå like anspent og redd. 
Kan tolvon el quetiapin hjelpe ? 
Jeg tar ingen av de nevnte på dgl. basis. 
Sist jeg tok Sobril var i julen. 

Fant du ut av det? Og hjalp det med noe? Jeg tar jo seroquel om kvelden og føler jeg blir roligere da,men ikke hvis jeg har panikkangst. Da må vival til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Fant du ut av det? Og hjalp det med noe? Jeg tar jo seroquel om kvelden og føler jeg blir roligere da,men ikke hvis jeg har panikkangst. Da må vival til. 

Jeg tok en 15 mg sobril  til ca kl 1730, har sovet ca en time. 
nå er det like ille igjen...

Har hatt en fæl dag. 
Håper bare jeg får sove senere. 
Kan sikkert prøve seroquel, jeg sluttet på de i sommer da jeg ikke syntes de hadde noe virkning til el fra. 
takk for svar 💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Det er det nok bare en måte å finne ut på. Var det meg, ville jeg kanskje forsøkt Quetiapin om det sto mellom de to. 

Kan håpe på at det gir litt søvn. Får bare så irriterende urolige bein av seroquel

takk for svar 🏞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, usikker skrev:

Jeg tok en 15 mg sobril  til ca kl 1730, har sovet ca en time. 
nå er det like ille igjen...

Har hatt en fæl dag. 
Håper bare jeg får sove senere. 
Kan sikkert prøve seroquel, jeg sluttet på de i sommer da jeg ikke syntes de hadde noe virkning til el fra. 
takk for svar 💫

Ok, det var nå godt du fikk slappet av og sovet litt,uff er det like ille igjen nå. Var voldsomt så plaget du skulle være nå da, men det kan jo hende du får sove til natta om du tar seroquel. Ellers må du jo bare kontakte din behandler å fortelle hvordan du har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, det var nå godt du fikk slappet av og sovet litt,uff er det like ille igjen nå. Var voldsomt så plaget du skulle være nå da, men det kan jo hende du får sove til natta om du tar seroquel. Ellers må du jo bare kontakte din behandler å fortelle hvordan du har det. 

Takk snille du!
var hos hun i dag, og hun fikk se meg i min panikktilstand. Hun fikk roet meg ned ila timen, men så var det påan igjen etter jeg gikk. 
En stund siden jeg har hatt så kraftig panikk, er nede i en mørk depresjon. 
Vi fikk snakket om det som hadde utløst panikken/angsten, men det går jo ikke over etter en liten behandlingstime... 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, usikker skrev:

Takk snille du!
var hos hun i dag, og hun fikk se meg i min panikktilstand. Hun fikk roet meg ned ila timen, men så var det påan igjen etter jeg gikk. 
En stund siden jeg har hatt så kraftig panikk, er nede i en mørk depresjon. 
Vi fikk snakket om det som hadde utløst panikken/angsten, men det går jo ikke over etter en liten behandlingstime... 


 

Da kunne du jo ringt igjen i morgen og spurt hva du skal gjøre? Ellers får du jo bare ta på sobril,jeg må bare ta vival når jeg får det og det er greit for psykiateren. Det kan komme brått på hos meg ut av ingenting,men hos deg er det jo noe som utløste det. Da hjelper det sikkert å snakke med behandleren om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Det er det nok bare en måte å finne ut på. Var det meg, ville jeg kanskje forsøkt Quetiapin om det sto mellom de to. 

Det var truxal jeg hadde, ikke tolvon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...