Gå til innhold

Barnehage


Gjest Anno20

Anbefalte innlegg

I ettermiddag har det vært mye ufin krangling i flere tråder. Noe har blitt slettet.

Jeg synes nå bare at alle skal være venner jeg, og leke fint med hverandre! Lære å dele er viktig. At det du får skal du være glad for at andre også får. Og det å kunne unne noen noe du selv ikke får, er også god lærdom. 

Alt dette lærte vel de fleste i barnehagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Anno20 skrev:

I ettermiddag har det vært mye ufin krangling i flere tråder. Noe har blitt slettet.

Jeg synes nå bare at alle skal være venner jeg, og leke fint med hverandre! Lære å dele er viktig. At det du får skal du være glad for at andre også får. Og det å kunne unne noen noe du selv ikke får, er også god lærdom. 

Alt dette lærte vel de fleste i barnehagen? 

Ja, en ting til jeg lærte i barnehagen er at hvis man ikke har noe snilt å si kan man la være å si det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærte at man ikke skal mobbe de som er yngre enn seg selv og ikke mobbe de som er svakere enn seg selv.

Så gamle oppegående folk burde ha vett nok innlært til å ikke hive seg på og mobbe

Anonymkode: 3af67...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anno20 skrev:

I ettermiddag har det vært mye ufin krangling i flere tråder. Noe har blitt slettet.

Jeg synes nå bare at alle skal være venner jeg, og leke fint med hverandre! Lære å dele er viktig. At det du får skal du være glad for at andre også får. Og det å kunne unne noen noe du selv ikke får, er også god lærdom. 

Alt dette lærte vel de fleste i barnehagen? 

Ja jeg forstår ikke hva som skjer her nå, syns det var så masse tull og tøys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lærte at man ikke skal mobbe de som er yngre enn seg selv og ikke mobbe de som er svakere enn seg selv.

Så gamle oppegående folk burde ha vett nok innlært til å ikke hive seg på og mobbe

Anonymkode: 3af67...6ea

Ja, fin barnelærdom det også. 

Men litt usikker på hva du mener i andre avsnitt. Alder har da etter min mening ingenting å si når det kommer til mobbing.  Voksen er man fra 18 - 100 år, og ingen har noe mer eller mindre rett til å mobbe noen uansett hvor en befinner seg i denne aldersgruppen.

Endret av Anno20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg forstår ikke hva som skjer her nå, syns det var så masse tull og tøys!

Ja, og helt umulig å holde styr på alle de anonyme, siden omtrent alle skrev som anonym. Er ikke så enkelt å vite hvem som mener og sier hva hvis ikke man aktivt går for inn for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg forstår ikke hva som skjer her nå, syns det var så masse tull og tøys!

Ja, tok helt av her... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anno20 skrev:

Ja, og helt umulig å holde styr på alle de anonyme, siden omtrent alle skrev som anonym. Er ikke så enkelt å vite hvem som mener og sier hva hvis ikke man aktivt går for inn for det.

Nei jeg klarer ikke å holde styr på de anonyme, de tok jo helt av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, tok helt av her... 

Ja det var det det gjorde,forstår ikke hva det går av folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det var det det gjorde,forstår ikke hva det går av folk. 

Men det er en del som ble slettet, så hvis du akkurat har lest gikk du glipp av veldig mye rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, tok helt av her... 

Ja, akkurat som om du ikke var med på det "Ramona"... 😆

Anonymkode: 3af67...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, akkurat som om du ikke var med på det "Ramona"... 😆

Anonymkode: 3af67...6ea

Med på hva? Jeg har ikke sagt et stygt ord om noen hvis det er du mener ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, akkurat som om du ikke var med på det "Ramona"... 😆

Anonymkode: 3af67...6ea

Nå håper jeg ikke dette blir en ny krangletråd... Har du forresten lagt merke til at du er den eneste som deltar som anonym i denne tråden? Hvem er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, RamonaK skrev:

Men det er en del som ble slettet, så hvis du akkurat har lest gikk du glipp av veldig mye rart. 

Ok. Har nok ikke fått med meg alt nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RamonaK skrev:

Denne tråden fikk meg plutselig til å tenke på kardemomme loven. Kardemomme by hadde jeg helt glemt :)

Ja det er enlov alle burde følge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...