Gå til innhold

Drømte om datingfasen, hatet den


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva med deg? Jeg hatet dating da jeg var singel. Usikkerheten , det å føle seg flott og attraktiv nok osv. Hva med deg ? Er det noe du lengter tilbake til ? 

Anonymkode: 91ee5...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med deg? Jeg hatet dating da jeg var singel. Usikkerheten , det å føle seg flott og attraktiv nok osv. Hva med deg ? Er det noe du lengter tilbake til ? 

Anonymkode: 91ee5...cfd

Datet litt en periode for 15-16 år siden og er veldig glad jeg er ferdig med det. Jeg traff flere trivelige karer, men også noen som var noe pussige, men det syntes sikkert de om meg også. :D Veldig glad jeg er ferdig med den tiden i grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det er veldig lenge siden jeg har vært der, men det er bedre i fantasien enn i virkeligheten. I fantasien har jeg sjans på alle. I virkeligheten....ikke så mye. Jeg husker enda usikkerheten og hvor kleint det egentlig var å bli med en halvt fremmed person hjem. Kjipt å bli avvist. Kjipt å kjenne på egen usikkerhet om det var riktig. Spennende også, så klart. Som voksen har jeg bare vært i den fasen et halvt års tid, så jeg ble aldri komfortabel i det spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Gargamel skrev:

Det er veldig lenge siden jeg har vært der, men det er bedre i fantasien enn i virkeligheten. I fantasien har jeg sjans på alle. I virkeligheten....ikke så mye. Jeg husker enda usikkerheten og hvor kleint det egentlig var å bli med en halvt fremmed person hjem. Kjipt å bli avvist. Kjipt å kjenne på egen usikkerhet om det var riktig. Spennende også, så klart. Som voksen har jeg bare vært i den fasen et halvt års tid, så jeg ble aldri komfortabel i det spillet.

Du virker til å være en drømmemann ut i fra hvordan du framstår og uttrykker deg her på forumet i hvertfall!🥰

Anonymkode: 68358...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med deg? Jeg hatet dating da jeg var singel. Usikkerheten , det å føle seg flott og attraktiv nok osv. Hva med deg ? Er det noe du lengter tilbake til ? 

Anonymkode: 91ee5...cfd

Nei, jeg lengter ikke tilbake til det. 

Jeg synes hele prosessen hjalp meg i ensomhetsfølelsen etter skilsmissen og jeg hadde også trøsteforhold underveis. 

 Både samboeren og jeg hadde «trøsteforhold» i singelperioden vår som vi visste var for en periode. 

Jeg husker best hvor sikker jeg ble på at jeg hadde funnet den rette på første date med kjæresten og hvor spent jeg var på om jeg ville høre fra han igjen. 

Jeg hørte fra igjen med en gang jeg hadde kommet hjem . Nå har vi vært sammen i over 6,5 år og er like sikre fortsatt 🙂

Jeg har litt troen på at like barn leker best og vi leker veldig godt sammen 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2020 den 12.52, Gargamel skrev:

Det er veldig lenge siden jeg har vært der, men det er bedre i fantasien enn i virkeligheten. I fantasien har jeg sjans på alle. I virkeligheten....ikke så mye. Jeg husker enda usikkerheten og hvor kleint det egentlig var å bli med en halvt fremmed person hjem. Kjipt å bli avvist. Kjipt å kjenne på egen usikkerhet om det var riktig. Spennende også, så klart. Som voksen har jeg bare vært i den fasen et halvt års tid, så jeg ble aldri komfortabel i det spillet.

Jeg ble aldri komfortabel med dating med ukjente folk osv. Det var en vanskelig tid men også lærerik.  Men jeg savner ikke den tiden. :)

Anonymkode: 91ee5...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...