Gå til innhold

Kjønnshår


Gjest ColaX

Anbefalte innlegg

Hei. Datet en jente i helga og vi hadde sex. Hun sa at jeg hadde vært finere uten kjønnshår og at jeg derfor burde barbere meg. Selv var hun barbert. 

Hva er vanlig? Er det en motegreie? Eller smak og behag? Jeg ble litt usikker. Jeg synes det er finest og mest naturlig med hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, ColaX skrev:

Hei. Datet en jente i helga og vi hadde sex. Hun sa at jeg hadde vært finere uten kjønnshår og at jeg derfor burde barbere meg. Selv var hun barbert. 

Hva er vanlig? Er det en motegreie? Eller smak og behag? Jeg ble litt usikker. Jeg synes det er finest og mest naturlig med hår.

Man har jo individuelle preferanser her som på de fleste andre områder. :) Selv kunne jeg ikke tenke meg en mann som var glattraket nedentil! Blir alt for pubertalt for meg. Rett og slett turn-off. Gjør det DU er komfortabel med, men om hun synes du ser ut som et busktroll kan du kanskje frisere litt uten å ta alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Man har jo individuelle preferanser her som på de fleste andre områder. :) Selv kunne jeg ikke tenke meg en mann som var glattraket nedentil! Blir alt for pubertalt for meg. Rett og slett turn-off. Gjør det DU er komfortabel med, men om hun synes du ser ut som et busktroll kan du kanskje frisere litt uten å ta alt?

Hele meg ser ut som et busktroll! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, ColaX skrev:

Hele meg ser ut som et busktroll! 😂

Hvis du har sterk hårvekst over hele kroppen vil det vel se veldig rart ut om du var glattraket nedentil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvis du har sterk hårvekst over hele kroppen vil det vel se veldig rart ut om du var glattraket nedentil? 

Ja, det er det jeg også synes. Hvis hun har så mye imot hår så er nok ikke jeg en hun vil date en gang til uansett. Så da er det vel ikke noe å bry seg om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ColaX skrev:

Ja, det er det jeg også synes. Hvis hun har så mye imot hår så er nok ikke jeg en hun vil date en gang til uansett. Så da er det vel ikke noe å bry seg om. 

Med mindre du hadde forlangt at hun skulle være barbert / ikke barbert så synes jeg ikke hun skal ha noen mer rett til å forvente at du skal gjøre som hun sier. Vær deg selv, det er det beste. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, ColaX skrev:

Hei. Datet en jente i helga og vi hadde sex. Hun sa at jeg hadde vært finere uten kjønnshår og at jeg derfor burde barbere meg. Selv var hun barbert. 

Hva er vanlig? Er det en motegreie? Eller smak og behag? Jeg ble litt usikker. Jeg synes det er finest og mest naturlig med hår.

Personlig synes jeg en frisert variant av naturlig er best. Hvis du skjønner hva jeg mener. :) det er vel egentlig smak og behag da:)

Anonymkode: 244c3...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...