Gå til innhold

Hei! :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Fionys skrev:

Jeg bryr meg svært lite, men ser ikke helt poenget med å ta farvel så å komme tilbake med nytt nick to dager etter.

Nei, du sier noe. Det er ikke lett å bli klok på sånn ambivalens. Noe av det samme blir det jo kanskje når man annonserer på vektforumet at "NÅ skal jeg jammen slanke meg og gå ned i vekt! Nå er det slutt på kaker og boller!" For så å dementere noen dager seinere at "Nei, det gikk ikke denne gangen heller... Jeg sprakk!" 

Begge deler må jo handle om noe som springer ut av en slags sykdom eller svakhet i en selv?

Anonymkode: 8fd11...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Lillemus skrev:

Nei, det virker ikke dumt i det hele tatt. :) Og jeg husker ikke noen nick som har gjort dette altså, så ikke ta det personlig!

 

Nei, du er ikke for dårlig, her er det plass til alle så lenge man følger Kardemommeloven. :) 

Snilt sagt, Lillemus :)

Anonymkode: 8fd11...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, RamonaK skrev:

Du er ikke alene jeg har p forstyrrelse og bipolar også:)

Fint å vite at jeg ikke er aleine om det, takk for at du delte. 

Anonymkode: 8fd11...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glitter skrev:

Jeg blir ikke irritert i hvert fall. 

Jeg har kjent på de følelsene du beskriver noen ganger her og jeg har også fått ufine kommentarer. Etter en periode hvor jeg kjente veldig sterkt på det så har jeg forsøkt å moderere meg selv litt og på enkelte områder har jeg vel klart det. Likevel kommer det fortsatt en ufin kommentar her og der. Da må jeg prøve å tenke at det er h*n som har et problem ikke jeg. 

Jeg er syk og har store problemer, men jeg er i det minste alltid respektfull og hyggelig mot de rundt meg. 

Det er bra, Glitter! Ja, det er bedre å ignorere ufine kommentarer framfor å bli lei seg av dem.

Anonymkode: 8fd11...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Martine skrev:

Jeg liker deg her inne. Har blitt litt oppgitt på dine vegne når du har skrevet at du nå har driti deg ut og forsvinner. Blir ikke irritert, men har tenkt at dette er noe du strever med. 

 

Ja, dette er noe jeg virkelig strever med!  Takk for at du ikke blir irritert! 

Anonymkode: 8fd11...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fionys skrev:

Jeg bryr meg svært lite, men ser ikke helt poenget med å ta farvel så å komme tilbake med nytt nick to dager etter.

Egentlig kan jeg ikke huske å ha sagt farvel så mange ganger. Jeg husker kun tre, men det er mulig jeg husker feil. Samtidig tenker jeg at det kan være flere enn meg som gjør dette, og da er det ikke riktig at jeg tar på meg skylda for alt. 

Anonymkode: 8fd11...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

helt ærlig er selve "annonseringen" litt trøttsom.

synes det er lov å både drite seg ut og "tråkke i baret" slik som i rl uten at man trenger å gå å gjemme seg av den grunn. hvem er det som ikke har dritt seg ut? :) 

ville heller øvet meg på å overleve å ha dritt seg ut fremfor å bytte nick for 20ende gang, for det synes jeg begynner å bli litt voldsomt.

 

Anonymkode: d56a7...6c2

Så sant det du sier. Jeg må tåle å drite meg ut. Noen ganger gjør jeg det også med viten og vilje for å sette meg selv i et dårlig lys. Utagerer litt om jeg er syk. Da hater jeg meg selv så voldsomt at ingenting er så viktig uansett. Da vil jeg at alle skal forstå hvilken idiot jeg er. 

Men 20 ganger? Selv om det sikkert bare var et tall du kastet ut, så er det ikke så mange ganger jeg har byttet, hehe. Husker nesten ikke selv, men tipper rundt 5. Det er såklart alt for mye, men nå har jeg jo forsøkt å forklare hvorfor i denne tråden her. 😉

Jeg vet jeg er rar, men det er nå engang sånn jeg er. Får trøste meg med at de fleste her på psykiatriforumet sliter med et eller annet. Kanskje egentlig alle har sine kamper å kjempe, enten det er med psykiske utfordringer, eller andre ting som f.eks vekt. Men hensikten med tråden var bare å finne ut hva andre synes om mine hyppige utmeldinger og gjenkomster, og om jeg skal tørre å komme tilbake igjen enda en gang. 

Men egentlig så spiller det jo ingen rolle hva andre mener om det, kanskje. Det er uansett min kamp, ikke andres. For det blir jo som å stille spørsmål om noen synes en er dum og rar som ikke greier å f.eks gå ned i vekt. 

Anonymkode: 8fd11...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er nok ikke klar for å komme tilbake. De siste ukene har jeg vært veldig deprimert, i varierende styrkegrad. Alt fra bekmørke og selvmordslyster til kortere stunder hvor jeg kan se litt lysere på ting  før jeg på ny detter ned igjen. 

En kjapp realitetssjekk ga meg dessverre svar på at jeg pr nå har for høyt symptomtrykk av depressive tanker, paranoia og ustabilitet. Kanskje blir jeg aldri frisk. Kanskje er det ikke håp om å bli frisk en gang! 😭 

Anonymkode: 8fd11...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig kan jeg ikke huske å ha sagt farvel så mange ganger. Jeg husker kun tre, men det er mulig jeg husker feil. Samtidig tenker jeg at det kan være flere enn meg som gjør dette, og da er det ikke riktig at jeg tar på meg skylda for alt. 

Anonymkode: 8fd11...892

Nå snakket jeg ikke spesielt om deg, men generelt om de som gjør det. Det er ingen som har sagt at du har skyld i alt, så du må ikke tolke det dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er personlighetsforstyrret hvis noen lurte.. 😅 i tillegg til bipolar. Så det kan jo forklare noe av adferden. Men hvis jeg tør å komme tilbake med nytt nick, så skal jeg forsøke å holde meg her og oppføre meg normalt. 

Anonymkode: 8fd11...892

Hvilken pf har du da?

Anonymkode: 9f6a3...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken pf har du da?

Anonymkode: 9f6a3...8fe

Engstelig/unnvikende

Trodde oppriktig at jeg hadde vokst det av meg, men psykologen jeg har begynt hos testet meg på nytt, og så viste det seg at jeg fremdeles hadde den. 😕

Anonymkode: 8fd11...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...