Gå til innhold

Tror noen rett og slett er født med uflaks ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det virker slik. Jeg føler jeg er født med en slags «energi» 😕 for livet går på en måte i sirkler. De samme problemene kommer igjen. Nye muligheter dukker opp, og gleden er kort, for det samme problemet kommer også dit du er. Da mener jeg ikke at jeg oppsøker dårlige miljøer, og slike ting. Men rett og slett at det kommer nye hinder eller oppstår ting så du må begynne på nytt igjen, og så er det ikke så mye å være glad for. Så kommer ny mulighet igjen, men så bare går det ikke.... det fristende og motiverende er liksom aldri lønnsomt for meg. Ikke fordi det ikke er det generelt, men fordi jeg er skapt for å leve mer kjedelig rett og slett

Anonymkode: 17513...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker slik. Jeg føler jeg er født med en slags «energi» 😕 for livet går på en måte i sirkler. De samme problemene kommer igjen. Nye muligheter dukker opp, og gleden er kort, for det samme problemet kommer også dit du er. Da mener jeg ikke at jeg oppsøker dårlige miljøer, og slike ting. Men rett og slett at det kommer nye hinder eller oppstår ting så du må begynne på nytt igjen, og så er det ikke så mye å være glad for. Så kommer ny mulighet igjen, men så bare går det ikke.... det fristende og motiverende er liksom aldri lønnsomt for meg. Ikke fordi det ikke er det generelt, men fordi jeg er skapt for å leve mer kjedelig rett og slett

Anonymkode: 17513...d45

nei, jeg tror det er mye mer sammensatt enn som så. og så tror jeg veldig på innlærte mønstre som fungerer destruktivt

Anonymkode: ea52d...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker slik. Jeg føler jeg er født med en slags «energi» 😕 for livet går på en måte i sirkler. De samme problemene kommer igjen. Nye muligheter dukker opp, og gleden er kort, for det samme problemet kommer også dit du er. Da mener jeg ikke at jeg oppsøker dårlige miljøer, og slike ting. Men rett og slett at det kommer nye hinder eller oppstår ting så du må begynne på nytt igjen, og så er det ikke så mye å være glad for. Så kommer ny mulighet igjen, men så bare går det ikke.... det fristende og motiverende er liksom aldri lønnsomt for meg. Ikke fordi det ikke er det generelt, men fordi jeg er skapt for å leve mer kjedelig rett og slett

Anonymkode: 17513...d45

Høres ut som livet ... noen ganger går det oppover noen ganger nedover. Det som er viktig er å fokusere på det positive:) de mange små gledene i livet. 

Anonymkode: ac056...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som livet ... noen ganger går det oppover noen ganger nedover. Det som er viktig er å fokusere på det positive:) de mange små gledene i livet. 

Anonymkode: ac056...a4a

Ja, men mitt liv kommer bare med nedturer. Jeg får ikke et etablert liv der jeg er glad på en måte... jeg er ikke glad når jeg forteller om hva jeg driver med en gang, for jeg gjør det fordi jeg ikke mestrer det jeg vil. Var så glad da jeg jobbet mot noe, og hadde da mer å gi andre og . Nå er jeg ikke noen glede å være sammen med heller, for jeg er ikke engasjert i livet mitt... 

Anonymkode: 17513...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker slik. Jeg føler jeg er født med en slags «energi» 😕 for livet går på en måte i sirkler. De samme problemene kommer igjen. Nye muligheter dukker opp, og gleden er kort, for det samme problemet kommer også dit du er. Da mener jeg ikke at jeg oppsøker dårlige miljøer, og slike ting. Men rett og slett at det kommer nye hinder eller oppstår ting så du må begynne på nytt igjen, og så er det ikke så mye å være glad for. Så kommer ny mulighet igjen, men så bare går det ikke.... det fristende og motiverende er liksom aldri lønnsomt for meg. Ikke fordi det ikke er det generelt, men fordi jeg er skapt for å leve mer kjedelig rett og slett

Anonymkode: 17513...d45

Hva slags hinder er det som dukker opp?

Anonymkode: c0258...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men mitt liv kommer bare med nedturer. Jeg får ikke et etablert liv der jeg er glad på en måte... jeg er ikke glad når jeg forteller om hva jeg driver med en gang, for jeg gjør det fordi jeg ikke mestrer det jeg vil. Var så glad da jeg jobbet mot noe, og hadde da mer å gi andre og . Nå er jeg ikke noen glede å være sammen med heller, for jeg er ikke engasjert i livet mitt... 

Anonymkode: 17513...d45

Men da må du prøve å mestre det du vil, hvis det er viktig for deg. :) noen ting er vanskeligere å mestre enn andre. 

Anonymkode: ac056...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker slik. Jeg føler jeg er født med en slags «energi» 😕 for livet går på en måte i sirkler. De samme problemene kommer igjen. Nye muligheter dukker opp, og gleden er kort, for det samme problemet kommer også dit du er. Da mener jeg ikke at jeg oppsøker dårlige miljøer, og slike ting. Men rett og slett at det kommer nye hinder eller oppstår ting så du må begynne på nytt igjen, og så er det ikke så mye å være glad for. Så kommer ny mulighet igjen, men så bare går det ikke.... det fristende og motiverende er liksom aldri lønnsomt for meg. Ikke fordi det ikke er det generelt, men fordi jeg er skapt for å leve mer kjedelig rett og slett

Anonymkode: 17513...d45

Noen er født men vinnende personlighet. Noen er født taper.

Anonymkode: df747...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen er født men vinnende personlighet. Noen er født taper.

Anonymkode: df747...f81

så greit det må være å ha en unnskyldning for resten av livet ;) 

Anonymkode: ea52d...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så greit det må være å ha en unnskyldning for resten av livet ;) 

Anonymkode: ea52d...7e6

Sånn er det bare.

Anonymkode: df747...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Xtra skrev:

Lykken står den kjekke bi. Det handler sjelden om generell uflaks, men hva man gjør ut av mulighetene man får. @stjernestøv Anton og Donald er fiksjon

Ja er de det? Kjenner flere Donalder og Antoner i virkeligheten jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...