Gå til innhold

Du som er i jobb, hvor mye har du igjen etter faste utgifter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du som er i jobb, hvor mye har du igjen etter faste utgifter som bolig, bil, forsikring, strøm og tv/internett/telefon?

Anonymkode: bbe17...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, har igjen ganske mye selv om jeg betaler alt hjemme, huslån, strøm, alle forsikringer, deriblant på konas bil og juniors bil, drivstoff til junior (han studerer), så og si all mat, også bilreparasjonene til kona. Jeg er altfor snill mot kona, som også er i jobb:-)
Betalte drivstoffet hennes en stund, men hun mente selv at såpass måtte hun betale og det er jeg enig i. Sitt eget billån betaler hun, pluss Tv.

Glemte å nevne at jeg betaler ferieturer og mat og drikke. Noe drikke kjøper hun selv på ferieturer, men det meste betaler jeg.
Mens jeg nå skriver så var hun er og hentet bankkortet mitt for å handle:-)

Junior bor hjemme på grunn av studier, sammen med kjæresten og de betaler ikke noe for å bo her. 

Men det er ikke lommer på den hvite skjorta, så jeg trenger ikke å spare mer enn jeg gjør. Jeg, eller vi, klarer oss veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du som er i jobb, hvor mye har du igjen etter faste utgifter som bolig, bil, forsikring, strøm og tv/internett/telefon?

Anonymkode: bbe17...70e

mellom 20 og 25. Ettersom desember var kostbar og januar er full av regninger har jeg hatt litt mer enn halvparten denne måneden. 

Anonymkode: e5956...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...