Gå til innhold

Så sint , jeg får ikke sove!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er trett, men jeg får ikke til å sove!! Jeg er rett og slett sint! Det sier seg jo selv at ei med Asperger må redusere forventningene! Men jeg vil liksom ikke gi opp. Prisen kan jo være at jeg til slutt ender opp som ei bitter eldre dame. Men kanskje det er verdt det. Det er så mange som har skrevet tidligere til meg at «noen ganger må man bare innse at....» «kanskje du skal redusere forventningene og være forbøyd med det du har?». 
Ja man må vel det når man har Asperger. AssBurger 🍔
Hater den lille annerledesjenta mamma holder i hendene på de jævla bildene som henger i huset. Autistungen. Dumt jeg ikke ble slippet gulvet etter fødsel. Assberger jenten skal jo leve... Setefødsel hadde jeg og. Jeg må være det mest bortkastede mamma har født!! 
Jeg blir en byrde for hele familien! Jeg har ingen glede å tilføre lenger!!! Jeg er sur 70% av tiden og slik har jeg vært de siste 3 år. Ingenting er spennende , ingenting å se frem til. 
Jeg er redd det begynner å skinne gjennom! Jeg hadde det mye bedre før og jeg synes det er kjedelig å tenke på at jeg kanskje æ

må bli 40 før jeg begynner å leve......

 

Anonymkode: 56c9a...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...