Gå til innhold

Hvor ville DU likt å få gavekort fra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

(jada, sent ute, trenger tips) 😉 

Anonymkode: ebf5b...263

Sportsbutikk eller et kjøpesenter der man kan bruke gavekortet på den butikken man vil. :) I Trondheim har vi også Midtbykortet som kan brukes i mange butikker i Midtbyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en opplevelse. Spisested, konsertsted, kinokortet eller lignende. Folk har mer enn nok av ting, så det kjøper jeg aldri lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lillemus skrev:

Sportsbutikk eller et kjøpesenter der man kan bruke gavekortet på den butikken man vil. :) I Trondheim har vi også Midtbykortet som kan brukes i mange butikker i Midtbyen.

 

2 minutter siden, Kayia skrev:

På en opplevelse. Spisested, konsertsted, kinokortet eller lignende. Folk har mer enn nok av ting, så det kjøper jeg aldri lenger. 

 

Suverent, takk begge to!! Dere reddet kvelden :-D 

Anonymkode: ebf5b...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på interessene til personen som skal få kortet. Personlig handler jeg aldri i vanlig butikk, unntatt mat. 

Jeg ville heller fått en seddel... Men det er meg da.

 

Selv har jeg ett gavekort på XXL jeg ikke får brukt, fordi jeg ikke trenger sportsutstyr.... 

Anonymkode: df816...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gavekort på en butikk som ikke finnes der mine nærmeste bor. Jeg kjøper det jeg vil ha....

Eller rett og slett en opplevelse. 
 

Eller forbruksvare..

Anonymkode: 0a291...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foruten opplevelser som nevnt av andre synes jeg det er supert å få gavekort til polet. Det er et sted jeg garantert kommer til å handle på i løpet av et års tid. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...