torden Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Følelser! Jeg er så sint, eller er jeg redd eller bare lei meg? Jeg klarer ikke å skille disse følelsene, det er så vanskelig når følelsene er så tåkete. Kanskje jeg til og med er glad?? Dette er så frustrerende! Jeg vet ikke hva jeg føler så lenge ikke jeg er kjempe sint, veldig redd eller lei meg, eller at jeg er kjempe glad for noe. Hvordan skal jeg klare å skille følelsene? Nå så skjer det mye positivt, men så har jeg noen negative elementer som forstyrrer og dermed vet jeg ikke hva jeg føler. Er jeg redd for at det gode skal forsvinne? Er jeg sint fordi at jeg bare vil ha det bra? Er jeg lei meg for barnet mitt har det vanskelig, når jeg endelig har det "bra"? Eller er jeg så glad for at jeg endelig får hjelp etter så mange år? Jeg vet at jeg har en følelse som kribler i kroppen, men hva betyr den? Glede, sorg, sinne eller redsel?? Måtte bare få ned frustrasjonen min over å ikke klare å tolke hva jeg føler. Tenkte det ville bli bedre om jeg fikk skrevet det ned, og kanskje det ville lede meg til svaret?!! torden 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45305-jeg-er-s%C3%A5-sint/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trampe Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Hmm, kanskje du skal sette deg ned, la det være stille rundt deg, eller sette på rolig musikk om du føler det blir bedre... Sett deg ned, kjenn på de følelsene du snakker om... Prøv å finne ut av det... Bruk den tida du trenger... Høres veldig enkelt ut, men det er det ikke, kanskje du må gjøre det flere ganger.. Kanskje du kan finne ut av det, kanskje ikke... Eller du kan sette deg ned å prate med en venn/venninne om det, finn ut av det sammen...? Vet ikke om det er noen gode ideer, bare en tanke jeg fikk... Jeg har det sånn at jeg må sette meg ned av og til for å kjenne på følelsene mine... Lykke til uansett!!!! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45305-jeg-er-s%C3%A5-sint/#findComment-171331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
annleis Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Hei torden Ja, det er veldig frustrerende å ikke klare å skille følelser, å ikke vite hva en egentlig føler. Har det sånn jeg også fortiden. Off, egentlig er det helt tomt opp i hode mitt, så jeg greier ikke komme på noe fornftig å skrive en gang...det er også veldig frustrerende...kanskje er grunnen til at jeg ikke får til å skrive noe at jeg ikke vet hva jeg føler? Men ble det bedre etter du skrev det ned da? Ledet det deg til svaret? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45305-jeg-er-s%C3%A5-sint/#findComment-171345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
torden Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Hei torden Ja, det er veldig frustrerende å ikke klare å skille følelser, å ikke vite hva en egentlig føler. Har det sånn jeg også fortiden. Off, egentlig er det helt tomt opp i hode mitt, så jeg greier ikke komme på noe fornftig å skrive en gang...det er også veldig frustrerende...kanskje er grunnen til at jeg ikke får til å skrive noe at jeg ikke vet hva jeg føler? Men ble det bedre etter du skrev det ned da? Ledet det deg til svaret? Takk for at du skrev til meg. Vil gjerne svare på spørsmålet ditt om det hjalp å skrive om følelsene mine. Nei, desverre. Ikke denne gangen. Alt er bare kaos inni meg og kanskje jeg ikke vil vite hva jeg går å føler på. Jeg blir alltid nervøs av det ukjente og av den grunn ikke klarer/vil finne ut hva følelsene mine dreier seg om. Men som oftest når jeg skriver ned det jeg har opplevd de siste dagene og veier opp positivt mot negativt, finner jeg som regel svar på hva jeg føler. Å skrive har alltid vært god terapi for meg, det har ofte hjulpet meg å komme på rett spor igjen. Akkurat nå har jeg det slik som deg, jeg føler at jeg ikke klare å skrive et ordentlig svar til deg. Ingenting kommer fram slik jeg vil, men jeg håper du skjønner noe av det. *God klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45305-jeg-er-s%C3%A5-sint/#findComment-171713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
torden Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Hmm, kanskje du skal sette deg ned, la det være stille rundt deg, eller sette på rolig musikk om du føler det blir bedre... Sett deg ned, kjenn på de følelsene du snakker om... Prøv å finne ut av det... Bruk den tida du trenger... Høres veldig enkelt ut, men det er det ikke, kanskje du må gjøre det flere ganger.. Kanskje du kan finne ut av det, kanskje ikke... Eller du kan sette deg ned å prate med en venn/venninne om det, finn ut av det sammen...? Vet ikke om det er noen gode ideer, bare en tanke jeg fikk... Jeg har det sånn at jeg må sette meg ned av og til for å kjenne på følelsene mine... Lykke til uansett!!!! *klem* Takk for gode tips. De skal jeg ta med meg videre på veien mot et godt liv. Jeg har ikke kommet så langt i min helbreden, og jeg er veldig redd for å kjenne på følelsene mine. Jeg er snart 28 år og har enda ikke tillatt meg å føle på de følelsene jeg hadde som barn - fra 0-13 år. Per i dag vet jeg at jeg var mye redd, men ikke hvor redd. Jeg vil ikke vite hvor redd jeg var, jeg tør ikke. Jeg er så redd for at det skal knekke meg. Vips.... der har jeg svaret! Jeg er redd, det er det jeg er. Jeg er dritt-redd. For nå skal jeg lære meg å ta frem og kjenne på følelsene mine fra barndommen i støttegruppa på SMI. (Har nettopp begynt i støttegruppe og fått kontakt med SMI) Tusen takk, nå ble jeg 10 kg letter, nå vet jeg hva som kribler i kroppen - redsel! Tusen takk trampe *Mange gode klemmer til deg* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45305-jeg-er-s%C3%A5-sint/#findComment-171723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
torden Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Hei torden Ja, det er veldig frustrerende å ikke klare å skille følelser, å ikke vite hva en egentlig føler. Har det sånn jeg også fortiden. Off, egentlig er det helt tomt opp i hode mitt, så jeg greier ikke komme på noe fornftig å skrive en gang...det er også veldig frustrerende...kanskje er grunnen til at jeg ikke får til å skrive noe at jeg ikke vet hva jeg føler? Men ble det bedre etter du skrev det ned da? Ledet det deg til svaret? Sorry, annleis! Har nettopp svart deg, men må skrive på nytt. Da jeg svarte på "trampes" innlegg kom svaret på hva jeg føler. Det er redsel! Du kan godt lese innlegget mitt, så ser du hva jeg føler. Det hjelper å skrive, iallefall hjelper det meg, og svaret kommer som regel overraskende og uventet. Lykke til! *Mange gode klemmer* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45305-jeg-er-s%C3%A5-sint/#findComment-171732 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trampe Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Takk for gode tips. De skal jeg ta med meg videre på veien mot et godt liv. Jeg har ikke kommet så langt i min helbreden, og jeg er veldig redd for å kjenne på følelsene mine. Jeg er snart 28 år og har enda ikke tillatt meg å føle på de følelsene jeg hadde som barn - fra 0-13 år. Per i dag vet jeg at jeg var mye redd, men ikke hvor redd. Jeg vil ikke vite hvor redd jeg var, jeg tør ikke. Jeg er så redd for at det skal knekke meg. Vips.... der har jeg svaret! Jeg er redd, det er det jeg er. Jeg er dritt-redd. For nå skal jeg lære meg å ta frem og kjenne på følelsene mine fra barndommen i støttegruppa på SMI. (Har nettopp begynt i støttegruppe og fått kontakt med SMI) Tusen takk, nå ble jeg 10 kg letter, nå vet jeg hva som kribler i kroppen - redsel! Tusen takk trampe *Mange gode klemmer til deg* Så fint at du fant ut av det...!!! Men det er vel kanskje du selv som fant ut av det ved å skrive til meg... ?? ;o) Stå på, fortsett å tenk på dennen måten, lykke til torden!!! *mange gode reklemmer til deg....!!!* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45305-jeg-er-s%C3%A5-sint/#findComment-171900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.