Gå til innhold

Fjernet dere alle innlegg når det ble slutt i forholdet deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fjernet mye av innlegg sammen med tidligere partner. Jeg tenker at om det blir slutt i nåværende forhold så er det veldig mye å fjerne. 

Hvilke tanker har dere om Facebook og ekser? Tidligere innlegg om reiser / ting som dere opplevde sammen? 

Anonymkode: 84878...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fjernet mye av innlegg sammen med tidligere partner. Jeg tenker at om det blir slutt i nåværende forhold så er det veldig mye å fjerne. 

Hvilke tanker har dere om Facebook og ekser? Tidligere innlegg om reiser / ting som dere opplevde sammen? 

Anonymkode: 84878...c42

Jeg har ikke slettet ting. Det er jo fortsatt ting og reiser jeg har vært med på, selvom jeg ikke er sammen med eksen lenger. Men jeg og eksen er om ikke akkurat venner, har vi fortsatt et vennskapelig forhold, og når det ble slutt var det gjensidig . så kanskje det er annerledes om man ikke har et vennskapelig forhold.

Anonymkode: 5a5e9...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fjernet mye av innlegg sammen med tidligere partner. Jeg tenker at om det blir slutt i nåværende forhold så er det veldig mye å fjerne. 

Hvilke tanker har dere om Facebook og ekser? Tidligere innlegg om reiser / ting som dere opplevde sammen? 

Anonymkode: 84878...c42

Nå fantes vel ikke fb da jeg var i lag med eksen. Min nåværende er ikke på fb og vil heller ikke at jeg legger ut noe om ham og det respekterer jeg selvfølgelig, så det vil ikke være noe tema om det en gang skulle ta slutt. :) Tror ikke jeg hadde fjernet noe dersom jeg hadde skrevet noe om ham, lagt ut bilder av oss sammen osv, legger uansett ikke ut noe jeg ikke kan stå for og heller ikke særlig mye som er veldig personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fjernet mye av innlegg sammen med tidligere partner. Jeg tenker at om det blir slutt i nåværende forhold så er det veldig mye å fjerne. 

Hvilke tanker har dere om Facebook og ekser? Tidligere innlegg om reiser / ting som dere opplevde sammen? 

Anonymkode: 84878...c42

Jeg er for lat (og antageligvis for gammel) til å gidde å eliminere slike spor. Det blir litt som å skulle viske ut deler av livet, men slike spor er jo også med på forme meg som menneske. Jeg har tross alt valgt dem, de har alle gitt meg noe jeg verdsetter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, XbellaX skrev:

Jeg er for lat (og antageligvis for gammel) til å gidde å eliminere slike spor. Det blir litt som å skulle viske ut deler av livet, men slike spor er jo også med på forme meg som menneske. Jeg har tross alt valgt dem, de har alle gitt meg noe jeg verdsetter. 

Enig med deg. Jeg fjernet litt tidligere men ikke alle innlegg fra foreks bilder som jeg tok av naturen på tur sammen med dem. Men de er ikke med på bildene. 

Min nåværende er det masse bilder og kommentarer fra han osv men tviler på om jeg vil fjerne det om det blir slutt for det har vært minner fra fine turer og en del av mitt liv. Alle har en fortid. 

Anonymkode: 84878...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte ikke data da jeg var sammen med eksen, men han har sperret meg på Facebook.  Så selv om vi begge er venner med datteren på Facebook,  så ser jeg ikke noen av hans innlegg. Kan være like greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fjernet et par bilder fra den tiden jeg var ung og det var normalt å legge ut kyssebilder, men jeg har ikke fjernet bilde av hvor han står bak meg og holder rundt gravidmagen med eldste sønn stående foran meg. Det er en del av historien min. Og vi hadde IKKE et bra brudd og det finnes ikke et snev av gjensidige positive følelser. I hvert fall ikke fra hans side. Han hatet meg fra den dagen jeg klarte å komme meg vekk fra han. Likevel vil jeg ta vare på de gode minnene også. For det var ikke bare mishandling. Det var en del som var fint også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hva man legger ut syns jeg.

Jeg legger ikke ut noe som ikke tåler å bli sett, så jeg har ikke slettet noe. Hadde jeg hatt veldig private bilder der vi kysser eller lignende ville jeg nok endret innstillingene til «kun meg» om jeg ikke følte for å slette, jeg ville synes det var riktig både overfor hans og mitt framtidige liv (og evt kjæreste). Feriebilder og hverdagsbilder ville jeg latt ligge, iallefall om det ikke var en million av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...