Gå til innhold

tøffe dager


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

psyken så det.. men jeg så det ikke...

for en selvinnsikt..!

jahhh.. trodde jeg virkelig at oppturen kom til å vare... og at alle probleme kom til å forsvinne.. bare helt sånn uten videre..

ha. jeg går på den der hver eneste gang.

Selv om jeg har skrevet det ned.. " du er ikke så bra du tror"..

Hvorfor i alle dager går jeg på den onde spøken der hver gang??

Hvor naiv er jeg egentlig..?

Det er jo ikke så lurt å tro at plutselig er alt kjempebra, det finnes ikke problemer, de er ihvertfall ikke spesielt tungtløselige..

Verden er et kjempeartig sted, og wow, så artig det hadde vært å dratt til månen.

*rister på hodet, lettere oppgitt over meg selv*

Det med månen hadde sikkert vært kult da..

nå finner jeg ark overalt, med utskrifter fra div pensumlister, har skrevet opp et uvisst antall bøker jeg bare må/måtte ha..,

har vel igrunn planlagt doktorgraden min.. men jeg har ikke grunnfag engang..

pugga noen sitater har jeg også gjort.. skrulle.. i går klarte jeg ikke lese overskrftene engang..

" nothing, and no one, should be placed beyond the bounds of rational criticism "

Graham Priest

Hvorfor er det så vanskelig å se hva som foregår når en står midt oppe i det..?

det er jo ikke helt logisk å tro at alle problemene har forsvinni, helt uten videre..

Ærlig talt.. jeg føler meg ganske ..kort i huet...

( jeg har gjort meg en del heller filosofiske tanker i det siste, men ikke akkurat på det siste spørsmålet her.., så hvis noen faktisk hadde noen tanker.. så kjør de gjerne inn i hjernen på meg..)

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei calestia

Problemene forsvinner ikke bare av seg selv, men det kan være letter når man ikke fokuserer på det hele tiden. Og da kan hverdagen og virke lettere.

For meg så er det veldig varierende om hvor mye jeg tenker på f.eks sf'en. Jobber med å komme meg ut av den, men vet at det kommer til å ta veldig lang tid. Samme er det med deg og, du må bare være tålmodig og prøve å tenke fornuftig. Det kan jo og være vanskelig tiltider, desverre. Men det er livet. Bare å akseptere det med en gang.

Alt kommer til å gå fint til slutt

Bare husk de tre T'ene: Ting Tar Tid

Ønsker deg masse godt!

Tenker på deg

PS: Men Psyken din så at du ikke hadde det godt, men ikke deg? Sa han det ti ldeg? Rart, han skal jo være med på å trekke deg opp, ikke ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Hei calestia

Problemene forsvinner ikke bare av seg selv, men det kan være letter når man ikke fokuserer på det hele tiden. Og da kan hverdagen og virke lettere.

For meg så er det veldig varierende om hvor mye jeg tenker på f.eks sf'en. Jobber med å komme meg ut av den, men vet at det kommer til å ta veldig lang tid. Samme er det med deg og, du må bare være tålmodig og prøve å tenke fornuftig. Det kan jo og være vanskelig tiltider, desverre. Men det er livet. Bare å akseptere det med en gang.

Alt kommer til å gå fint til slutt

Bare husk de tre T'ene: Ting Tar Tid

Ønsker deg masse godt!

Tenker på deg

PS: Men Psyken din så at du ikke hadde det godt, men ikke deg? Sa han det ti ldeg? Rart, han skal jo være med på å trekke deg opp, ikke ned

han trøkte meg ikke ned akkurat.. men du ser... jeg var litt gira... og bagatelliserte alt..

og sov litt lite..

men jepp, TTT...

(æsj.. jeg sa nei til piller oxo.. det går/gikk.. jo så fint uten.... )

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twisted

Det er nettopp dette.... denne berg-og-dal-banen med følelser. Du er ikke før kommet opp før du raser ned igjen i full fart. Helt uten kontroll.

Har det slik jeg også. Og hater det...

Men jeg håper du sammen med psykologen din kommer videre, og snart lille venn, snart har du bare mange normale, fine dager uten de voldsome nedturene.

Ting Tar Tid, og samtidig vokser du på det.

Lykke til videre :-)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...