Gå til innhold

Legebesøk " verd penga"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter siste prisøkningen er det en tanke som kommer synes jeg. At man har for lite igjen for å konsultere lege i forhold til hva man betaler også utenom privat drevne.

Mener ikke å være frekk eller utidig da jeg også synes at om bare alle passet sitt gebet så tror jeg alt går bra.

Andre har kanskje ingen problemer.

 

 

Anonymkode: 7d76c...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg skal forsøke en " tolkning" så kanskje " som man roper i skogen får man ofte svar". Om der er noen som svarer da  ved såkalte offentlige kontorer.  Kanskje er det mye underliggende depresjon at en  føler stadig mer ikke bare ved legebesøk " dette er ikke verd penga". Ikke minst når man hører og leser politikere og deres kronikker. Merkelig opplevelse ihvertfall om ikke delt av alle.

Anonymkode: 7d76c...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tidligere tider så man kanskje " verd papiret det er skrevet på". På den annen side alle har jo ikke digitale signaturer ennå.

Anonymkode: 7d76c...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter siste prisøkningen er det en tanke som kommer synes jeg. At man har for lite igjen for å konsultere lege i forhold til hva man betaler også utenom privat drevne.

Mener ikke å være frekk eller utidig da jeg også synes at om bare alle passet sitt gebet så tror jeg alt går bra.

Andre har kanskje ingen problemer.

 

 

Anonymkode: 7d76c...85f

Jeg syntes ikke de fem kronene spiller så stor rolle.

Anonymkode: 7c919...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...