Gå til innhold

ISW-Bio Melatonin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære deg. Du har vært til mye hjelp for meg og håper du kan hjelpe meg litt. Har brukt Circadin 6 mg, men nå kjøpt Bio-Melatonon (kompleks) 0,3 mg pr tablett. Står på pakken at jeg kan ta 2 stk. Men hva kan jeg egentlig ta når jeg har brukt 6 mg Circadin og hvordan kan jeg forvente det virker? Letter det innsovningen? 

Anonymkode: f731d...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner svar, men stakkars ISW trenger vel litt helgefri han også. 🙂 Er det noen andre som har erfaring med hvor mye jeg kan ta av Melatonin? 🙂 

Anonymkode: f731d...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melatonin i kapsler hjelper godt på innsovning. Jeg har god erfaring med Malatonin Douglas 3 mg, men den er vel reseptbelagt. 

Circadin funker kun for sammenhengende søvn, siden det er Melatonin i depot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Cesium skrev:

Melatonin i kapsler hjelper godt på innsovning. Jeg har god erfaring med Malatonin Douglas 3 mg, men den er vel reseptbelagt. 

Circadin funker kun for sammenhengende søvn, siden det er Melatonin i depot. 

Det jeg fikk var slike sugetabletter på 0.3 mg pr stk. Tok 2, men følte det ikke hjalp annet enn at jeg ble kvalm av smaken..

Anonymkode: f731d...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Lurer på hvilke "drittabletter" jeg har kjøpt... Og må jeg i hele tatt ta 10 stk av de kvalme sugetablettene for at de skal komme opp i skarve 3 mg..? På pakken står det at man kan ta 0,6 mg... 😞 

Anonymkode: f731d...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor de selges. Normal styrke i kosttilskudd er 2-3 mg. 

Igjen er spørsmålet om du sliter med innsovning eller avbrutt søvn. Sliter du med avbrutt søvn er Circadin depottabletter best. Sliter du med innsovning bør du heller bruke kosttilskuddet, men kjøp noen som er sterkere enn 0,3 mg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, ISW skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor de selges. Normal styrke i kosttilskudd er 2-3 mg. 

Igjen er spørsmålet om du sliter med innsovning eller avbrutt søvn. Sliter du med avbrutt søvn er Circadin depottabletter best. Sliter du med innsovning bør du heller bruke kosttilskuddet, men kjøp noen som er sterkere enn 0,3 mg. 

Hei, hei ISW. 🙂 Takk for svar. Kjøpte 1 mg Melatonin på apoteket i dag, han på apoteket sa at jeg bør ikke ta mer enn 1 tablett for det er så potent. Stemmer dette enn kan jeg ta mer? Har brukt 6 mg Circadin, men det er jo depot tabletter. Jeg sliter med innsoving ja..

Anonymkode: f731d...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, hei ISW. 🙂 Takk for svar. Kjøpte 1 mg Melatonin på apoteket i dag, han på apoteket sa at jeg bør ikke ta mer enn 1 tablett for det er så potent. Stemmer dette enn kan jeg ta mer? Har brukt 6 mg Circadin, men det er jo depot tabletter. Jeg sliter med innsoving ja..

Anonymkode: f731d...798

Jeg er ikke helt komfortabel med doseringsråd selv om det er snakk om kosttilskudd. Jeg vet heller ikke helt hvordan konverteringen mellom instant release og depot er.

Jeg ville heller prøvd meg fram hvis jeg var deg. Får du sove av 1 stk er jo ingenting bedre enn det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...