AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Jeg har brukt Sobril i ca. ett og et halvt år, de siste månedene hver dag, ca 30 mg per dag. Jeg har helseangst i tillegg til min grunnlidelse schizoaffektiv lidelse, som jeg medisinere for. Det er imidlertid helseangst som gjør at jeg tar så mye Sobril. Nå har jeg fått tilbud på DPS om å begynne i kognitiv terapi mot angsten, men betingelsen er at jeg slutter med Sobril. I dag er det 3 dager siden jeg tok en tabelett, og jeg er svært plaget av helseangsten. Jeg har tatt 200 mg Quetiapin for å roe ned. I morgen skal jeg på jobb og jeg gruer meg. Hva kan jeg egentlig forvente i en slik prosess der en skal slutte etter så lang tid, og er det greit å bruke Quetiapin som erstatning? Dette er i og for seg en medisin psykiater har skrevet ut mot angsten, men da bare 2x25 mg ved behov. Anonymkode: 609c3...6c7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 En kan forvente seg mer angst en periode. Jeg synes det er greit å bruke quetiapin, men kun i de doser som legen har forskrevet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 På 9.2.2020 den 17.01, kupton skrev: En kan forvente seg mer angst en periode. Jeg synes det er greit å bruke quetiapin, men kun i de doser som legen har forskrevet. Takk for svar. Jeg skal snakke med psykiater om dette i dag. Anonymkode: 609c3...6c7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.