Gå til innhold

Lider jeg av noe, eller skulle flere tenkt sånn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke hjelpe folk å formere seg, så jeg gir ingen støtte til ting der folk kan få hjelp med å få barn og lignende. 
Jeg er kjempe redd for at folk skal formere seg for mye og jeg synes alt for mange har for høye tanker om seg selv. Ikke alle altså.

Jeg liker heller ikke å dele metoder. For hvis alle kan en ting så fungerer det ikke lenger. 
 

Jeg er livredd for det store forbruket. 

Anonymkode: f2172...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke hjelpe folk å formere seg, så jeg gir ingen støtte til ting der folk kan få hjelp med å få barn og lignende. 
Jeg er kjempe redd for at folk skal formere seg for mye og jeg synes alt for mange har for høye tanker om seg selv. Ikke alle altså.

Jeg liker heller ikke å dele metoder. For hvis alle kan en ting så fungerer det ikke lenger. 
 

Jeg er livredd for det store forbruket. 

Anonymkode: f2172...627

Fordi?

Anonymkode: e6442...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke hjelpe folk å formere seg, så jeg gir ingen støtte til ting der folk kan få hjelp med å få barn og lignende. 
Jeg er kjempe redd for at folk skal formere seg for mye og jeg synes alt for mange har for høye tanker om seg selv. Ikke alle altså.

Jeg liker heller ikke å dele metoder. For hvis alle kan en ting så fungerer det ikke lenger. 
 

Jeg er livredd for det store forbruket. 

Anonymkode: f2172...627

Opplever du ofte innsamlingsaksjoner til ufrivillig barnløse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi?

Anonymkode: e6442...594

Det blir rotete. Og kloden forsøples. 

Anonymkode: f2172...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Opplever du ofte innsamlingsaksjoner til ufrivillig barnløse?

Nei. 

Anonymkode: f2172...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir rotete. Og kloden forsøples. 

Anonymkode: f2172...627

Det blir rotete? Hva mener du?

Anonymkode: e6442...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...