Gå til innhold

Hva jobber dere med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du jobber med..? Hørtes ut som noe spennende.... Det er ikke mange jobber der du både leser, skriver, formidler, undersøker og regner

Anonymkode: b8d6b...896

Jeg tror jeg jobber med noe ganske annet enn @påskelilje, men kunne likevel nesten sagt det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre for syk til å kunne jobbe. Har tidligere hatt flere forskjellige jobber, men den siste jobben var jeg assistent på skole og sfo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du jobber med..? Hørtes ut som noe spennende.... Det er ikke mange jobber der du både leser, skriver, formidler, undersøker og regner

Anonymkode: b8d6b...896

Jeg har ikke lyst til å si akkurat hva jeg jobber med. Interessant og viktig for samfunnet er det i alle fall (noe som forsåvidt gjelder veldig mange arbeidsplasser 😃)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med noe samfunnsnyttig kan en si, med noe bedrifter og privatpersoner trenger. Mer vil jeg ikke si 😉 

Anonymkode: b8d6b...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk mange år på skole før jeg gikk inn i en svært travel og utfordrende jobb. Jeg husker jeg drømte om å kunne ha mer fri og tenkte ar de trygdede hadde det godt . Meget ufrivillig havnet jeg som uføretrygd selv etter mange år i yrket. Det er som å visne bort litt og litt. Jeg bare eksisterer. Uten mål og mening. Det er absolutt ikke noe å misunne andre å være uføretrygdet. 

Anonymkode: 08b35...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk mange år på skole før jeg gikk inn i en svært travel og utfordrende jobb. Jeg husker jeg drømte om å kunne ha mer fri og tenkte ar de trygdede hadde det godt . Meget ufrivillig havnet jeg som uføretrygd selv etter mange år i yrket. Det er som å visne bort litt og litt. Jeg bare eksisterer. Uten mål og mening. Det er absolutt ikke noe å misunne andre å være uføretrygdet

Anonymkode: 08b35...2fd

Selvfølgelig ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...