Gå til innhold

Kjole som passer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

til flat rumpe? Jeg liker ikke å gå i kjoler fordi jeg synes rumpa mi er for flat i profil. Kunne ønske det fantes kjoler som var litt fyldigere bak ved rumpa og fikk det til å se ut som om jeg hadde litt rumpe. Noe ala strutt, men ikke noe veldig sånn at det virker unormalt. 

Noen som har forslag?

Anonymkode: 73822...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

til flat rumpe? Jeg liker ikke å gå i kjoler fordi jeg synes rumpa mi er for flat i profil. Kunne ønske det fantes kjoler som var litt fyldigere bak ved rumpa og fikk det til å se ut som om jeg hadde litt rumpe. Noe ala strutt, men ikke noe veldig sånn at det virker unormalt. 

Noen som har forslag?

Anonymkode: 73822...cf5

Blir rumpa seende flatere ut i kjole enn i bukse? Har jeg aldri tenkt over. Her har ikke rumpa struttet på mange år (usikker på om den noen gang har gjort det, faktisk) og jeg går i kjoler av hjertens lyst. :) Er det så farlig med den rumpa da!? Jeg skal love deg at det er ingen andre som ser det! Garantert. Gå i kjoler og vær stolt av den kroppen du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det var jo fint sagt. Jeg har bred rumpe sett bakfra og smal midje. Men kunne bare ønske at den var litt mer struttende slik den var da jeg var ung! Men men, det er vel alderen som har innhentet meg. Jeg kan vel ikke forvente annet nå som jeg har passert de 50;)

Anonymkode: 73822...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje undertøy som former og holder inne kan hjelpe, eller tilsvarende strømpebukse? Eventuelt kan du jo ha kjole som henger løst over baken? 

Anonymkode: d6710...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk det var jo fint sagt. Jeg har bred rumpe sett bakfra og smal midje. Men kunne bare ønske at den var litt mer struttende slik den var da jeg var ung! Men men, det er vel alderen som har innhentet meg. Jeg kan vel ikke forvente annet nå som jeg har passert de 50;)

Anonymkode: 73822...cf5

Er 50+ jeg også og tyngdekraften har tatt sitt tak, rumpa er ikke så høyt oppe lenger som den en gang var. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...