Gå til innhold

Bryr du deg om hva ukjente måtte tenke/mene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen? Ser det er flere som har blitt kalt både dum, rar og mere til her inne!? Ingen som bryr seg om å bli kalt feks idiot av en lite kjent nabo?? Hva om en perifer kollega hadde kalt deg tosk?? Hmmmm...

Anonymkode: d20b6...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

1. Ja litt, selv om det er en person jeg aldri ser igjen. Jeg fjerter ikke høylydt i heisen. 

2. Vet ikke hvorfor. Sikkert hardkodet i hodet mitt.

Jeg tar det ikke veldig tungt om noen ukjente sier noe stygt på nettet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Gargamel skrev:

Ja litt, selv om det er en person jeg aldri ser igjen. Jeg fjerter ikke høylydt i heisen. 

Hehe, ja, ikke sant😂

Anonymkode: d20b6...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen? Ser det er flere som har blitt kalt både dum, rar og mere til her inne!? Ingen som bryr seg om å bli kalt feks idiot av en lite kjent nabo?? Hva om en perifer kollega hadde kalt deg tosk?? Hmmmm...

Anonymkode: d20b6...9c2

Jeg legger meg ikke i fosterstilling og gråter om noen kaller meg noe mindre pent på nettet nei. Da går jeg ut fra at enten så har jeg driti på draget og dummet meg ut, eller så har vedkommende et problem. Har aldri blitt kalt noe av naboer, ikke som jeg har hørt selv i alle fall. Har heller ikke blitt kalt tosk eller noe annet stygt av kolleger, et slikt miljø er det heldigvis ikke hos oss. Om det hadde hendt hadde jeg nok lurt mer på hva som feiler vedkommende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine

Her inne har jeg ikke blitt kalt ting tror jeg. Men senest for noen dager siden ble jeg kalt idiot av en fremmed mann som kjeftet på meg. Han var sint fordi jeg trillet sykkelen på fortauet istedet for å bruke det nye sykkelfeltet ved siden av. Hadde punktert og kunne ikke sykle. Selv om jeg viet at jeg hadde like mye rett til å gå der som han så stakk det likevel i meg. Jeg ble stresset og følte jeg gjorde noe galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sjelden jeg blir kalt stygge ting. Kommer på noen ganger der jeg har fått skyllebøtte på telefon fra noen jeg har hatt kontakt med via jobb. Det var ubehagelig, men det gikk greit.

Det er verre når en nær person blir lei seg eller sint pga noe jeg har gjort eller sagt. Tror jeg tåler det meste fra fremmede på nettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Ja, jeg lar det gå inn på meg hva folk mener om meg. Også krisemaksimerer jeg. For eksempel har jeg en tendens til å si skjellsord høyt, sånne regler og slikt. Tvang eller kanskje noe annet, og hvis jeg ser noen kommer er jeg redd jeg har sagt noen av disse reglene. De kommer når jeg er psykisk nedkjørt fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, påskelilje skrev:

Det er sjelden jeg blir kalt stygge ting. Kommer på noen ganger der jeg har fått skyllebøtte på telefon fra noen jeg har hatt kontakt med via jobb. Det var ubehagelig, men det gikk greit.

Det er verre når en nær person blir lei seg eller sint pga noe jeg har gjort eller sagt. Tror jeg tåler det meste fra fremmede på nettet. 

Jeg har også fått skyllebøtter på jobben en og annen gang i årenes løp, men det har vel ikke vært min skyld så det har bare prellet av. Jeg står ikke og tar på meg personlig skyld for noe som er systemet feil, jeg bare formidler det videre. :) 

Men når jeg gjør noen lei seg eller sint - det er ikke noe gøy nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...