Gå til innhold

Ensom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å føle seg ensom , selv om man har venner og bekjente rundt seg hele tiden? je er 45 år , men er  meg alene, sliter med deprisjon , selvordstanker, og de siste årene hae dette øk, søker ikke medlidenhet men forståelse, føler at ingeting gir meg glede, føles som tankene mine sier at når jeg dør så finner eg lykken, er dette normalt `lever et hardt liv , har prøvd alt , narkotika ,vert abeidnarkoman, alkoholiker , har en flott dame som vil hjelpe meg, men hun når ikke inn, har byttet lege nå har min førte time 2 mars, har hørt han er flink med angst osv. trenger råd før dette går gale.

Anonymkode: 2cae2...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fastnick
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig å føle seg ensom , selv om man har venner og bekjente rundt seg hele tiden? je er 45 år , men er  meg alene, sliter med deprisjon , selvordstanker, og de siste årene hae dette øk, søker ikke medlidenhet men forståelse, føler at ingeting gir meg glede, føles som tankene mine sier at når jeg dør så finner eg lykken, er dette normalt `lever et hardt liv , har prøvd alt , narkotika ,vert abeidnarkoman, alkoholiker , har en flott dame som vil hjelpe meg, men hun når ikke inn, har byttet lege nå har min førte time 2 mars, har hørt han er flink med angst osv. trenger råd før dette går gale.

Anonymkode: 2cae2...bd9

Hei :) Jeg har dessverre ikke noen råd til deg, men syntes bare det var så trist at innlegget ditt ikke har fått noe svar. Vil bare si at jeg har sett deg og hørt deg. 

Det kan dessverre være sånn at en kan føle seg ensom selv om en har venner og bekjente rundt seg hele tida. Selv i parforhold kan en føle seg ensom. 

Du har uten tvil hatt det veldig tøft, og jeg skjønner at ting ikke er så greit nå. Det er fint at du har byttet lege og jeg håper for deg at den nye legen kan hjelpe deg på annen og bedre måte framover. Hold ut, for ting kan bli bedre med tida! Klem hvis du vil ha

Endret av Fastnick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig å føle seg ensom , selv om man har venner og bekjente rundt seg hele tiden? je er 45 år , men er  meg alene, sliter med deprisjon , selvordstanker, og de siste årene hae dette øk, søker ikke medlidenhet men forståelse, føler at ingeting gir meg glede, føles som tankene mine sier at når jeg dør så finner eg lykken, er dette normalt `lever et hardt liv , har prøvd alt , narkotika ,vert abeidnarkoman, alkoholiker , har en flott dame som vil hjelpe meg, men hun når ikke inn, har byttet lege nå har min førte time 2 mars, har hørt han er flink med angst osv. trenger råd før dette går gale.

Anonymkode: 2cae2...bd9

hva mener du kan hjelpe deg ? har du noen tanker om hva som ville gjort deg godt ?

Anonymkode: b6f3c...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2020 den 5.23, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig å føle seg ensom , selv om man har venner og bekjente rundt seg hele tiden? je er 45 år , men er  meg alene, sliter med deprisjon , selvordstanker, og de siste årene hae dette øk, søker ikke medlidenhet men forståelse, føler at ingeting gir meg glede, føles som tankene mine sier at når jeg dør så finner eg lykken, er dette normalt `lever et hardt liv , har prøvd alt , narkotika ,vert abeidnarkoman, alkoholiker , har en flott dame som vil hjelpe meg, men hun når ikke inn, har byttet lege nå har min førte time 2 mars, har hørt han er flink med angst osv. trenger råd før dette går gale.

Anonymkode: 2cae2...bd9

Hva med å trene? Reise litt og gjøre positive ting som gleder deg ?

Anonymkode: 1962f...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for svaret, setter pis på det, prøver å jobbe med meg selv for å forbvedre dagene, men ensomheten spiser meg liksom opp om du skjønner. blir endel alkohol i det stille og vet jo dette ikke er bra, men skal snart til en ny lege og håper han kan lese meg bedre en forige. 

men takk for responsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å føle seg ensom når man er deprimert.  Du bør derfor jobbe deg ut av depresjonen.  Håper ny lege kan hjelpe deg med det.

Anonymkode: f9447...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...