Djust1 Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Jeg har oppdaget at flere sekretærer på polioklinikken har åpnet, blant annet. Epikriser, journalnotater, notater ifra andre sykehus. Trodde faktisk, ikke det var lovlig. Men da jeg tok det opp så sa de at sekretærene trenger innsyn i journalen for å planlegge timer . Synes det er helt teit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 21 minutter siden, Djust1 skrev: Jeg har oppdaget at flere sekretærer på polioklinikken har åpnet, blant annet. Epikriser, journalnotater, notater ifra andre sykehus. Trodde faktisk, ikke det var lovlig. Men da jeg tok det opp så sa de at sekretærene trenger innsyn i journalen for å planlegge timer . Synes det er helt teit. helt normalt og vanlig Anonymkode: 21820...129 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 1 time siden, Djust1 skrev: Jeg har oppdaget at flere sekretærer på polioklinikken har åpnet, blant annet. Epikriser, journalnotater, notater ifra andre sykehus. Trodde faktisk, ikke det var lovlig. Men da jeg tok det opp så sa de at sekretærene trenger innsyn i journalen for å planlegge timer . Synes det er helt teit. Dette må være én av de siste polioklinikkene i vår del av verden! 😃 Sorry, måtte bare. Anonymkode: 0d2fd...384 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Det er helt vanlig. De snoker ikke, de gjør jobben sin med div kontorarbeid og koding og slikt. Anonymkode: 82732...d32 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Martine Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Jeg har en avtale med fastlegen om at jeg skal få time fort når jeg trenger det. Hun fortalte meg at hun skule notere dette i journalen slik at sekretæren er klar over det når jeg bestiller time. Kanskje det er den slags info de er ute etter når de åpner journalen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djust1 Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette må være én av de siste polioklinikkene i vår del av verden! 😃 Sorry, måtte bare. Anonymkode: 0d2fd...384 Hehe det har du nok rett i, så ikke den jeg😊 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.