Gå til innhold

Innsyn i journal


Djust1

Anbefalte innlegg

Jeg har oppdaget at flere sekretærer på polioklinikken har åpnet, blant annet. Epikriser, journalnotater, notater ifra andre sykehus. Trodde faktisk, ikke det var lovlig. Men da jeg tok det opp så sa de at sekretærene trenger innsyn i journalen for å planlegge timer . Synes det er helt teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Djust1 skrev:

Jeg har oppdaget at flere sekretærer på polioklinikken har åpnet, blant annet. Epikriser, journalnotater, notater ifra andre sykehus. Trodde faktisk, ikke det var lovlig. Men da jeg tok det opp så sa de at sekretærene trenger innsyn i journalen for å planlegge timer . Synes det er helt teit.

helt normalt og vanlig

Anonymkode: 21820...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Djust1 skrev:

Jeg har oppdaget at flere sekretærer på polioklinikken har åpnet, blant annet. Epikriser, journalnotater, notater ifra andre sykehus. Trodde faktisk, ikke det var lovlig. Men da jeg tok det opp så sa de at sekretærene trenger innsyn i journalen for å planlegge timer . Synes det er helt teit.

Dette må være én av de siste polioklinikkene i vår del av verden! 😃

Sorry, måtte bare. 

Anonymkode: 0d2fd...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine

Jeg har en avtale med fastlegen om at jeg skal få time fort når jeg trenger det. Hun fortalte meg at hun skule notere dette i journalen slik at sekretæren er klar over det når jeg bestiller time. Kanskje det er den slags info de er ute etter når de åpner journalen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette må være én av de siste polioklinikkene i vår del av verden! 😃

Sorry, måtte bare. 

Anonymkode: 0d2fd...384

Hehe det har du nok rett i, så ikke den jeg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...