Gå til innhold

Slim som renner i hals og svelg

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg føler at det konstant renner slim fra nese/hals/svelg. Jeg må " harke" hele tiden.

Når jeg anstrenger meg er det som jeg tetter til av slim og jeg vil kveles. Når jeg løper så piper det i brystet, særlig på utpust. Lyden er der liksom lenge etter jeg har pustet ut.... Skjønner. Føler meg sliten og trøtt. Har testet meg med prikktest, allergisk for det meste.Bruker Zyrtec.

Jeg er 32 år. jente.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45326-slim-som-renner-i-hals-og-svelg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier

Dette høres ekkelt ut for deg. Du bør oppsøke lege for å se om du kan ha godt av medisiner som demper slimdannelsen (astmamedisiner f eks), eller få tatt en bakteriologisk prøve for så evt å behandle denne. Det kan være du har bronkitt f eks, som ofte medfører mye sliming. Så altså, kontakt legen din, du bør ikke gå rundt slik for lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...