Gå til innhold

Er dette en diagnose?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Har samboer og barn,men han har kontakt med opptil flere damer på FB og telefonen bak ryggen til samboeren. Jeg har flere ganger blitt kontaktet av disse damene, han sier han røyket pot,kjører gravemaskin,er bilmekaniker, er innlagt på sjukehus og masse annet. Han ber også om å få låne penger av dem,og er opptatt av om de røyker. Han har sagt han blir tent når damer og jenter røyker. Sier det kommer jenter på ni ti år og spør om røyk fra han, sier damer bare er ute etter en ting og de sletter han fra FB. Men etter det jeg vet er det de som sletter han fordi han er merkelig. Han er jo i sannhet uføretrygdet, han skryter mye av seg selv til disse damene...som han er noen Don Juan. Det er jo en fantasiverden han lever i, samboeren har også blitt kontaktet av flere damer. Men han nekter plent, det er de som er galne sier han. At hun er så naiv tenker jeg, så mange galne kvinnfolk finnes det ikke. Han hadde diagnosen lettere psykisk utviklingshemmet før, om han har den enda vet jeg ikke. Hva feiler det han? Fikk jo beskjed om å hilse han fra en dame her i sist uke,men han nektet på at han kjente henne. Det er taktikken hans, nekt nekt nekt, og han slippper unna med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke helt. Er det mannen din du snakker om eller er det noen andre? 

Anonymkode: ea957...055

Det er min bror, og når han ringer eller sender melding overser han dette totalt. Later som ingenting,snakker om hverdagslige ting. Og kaller sin samboer elskling hele tiden, det blir så falsk for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er min bror, og når han ringer eller sender melding overser han dette totalt. Later som ingenting,snakker om hverdagslige ting. Og kaller sin samboer elskling hele tiden, det blir så falsk for meg. 

For meg høres han bare ut som at han er notorisk utro. Det er vel ingen diagnose, men ikke spesielt bra akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Glitter skrev:

For meg høres han bare ut som at han er notorisk utro. Det er vel ingen diagnose, men ikke spesielt bra akkurat. 

Men han har jo ikke sex med dem? Men fantasrerer noe voldsomt om det sikkert, nei det er sletts ikke bra. Han har hjerteproblemer, så han kan være veldig dramatisk hvis noen sier ting han ikke tåler. Men det er jo han som roter seg borti dette, han tar ikke ansvar for det han gjør. Alle mine brødre er lytsløgnere,de har alltid løyet om alt mulig. Jeg forstår det ikke, jeg blir jo ført bak lyset. Men nå vet jeg om det og gjennomskuer når de lyver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Men han har jo ikke sex med dem? Men fantasrerer noe voldsomt om det sikkert, nei det er sletts ikke bra. Han har hjerteproblemer, så han kan være veldig dramatisk hvis noen sier ting han ikke tåler. Men det er jo han som roter seg borti dette, han tar ikke ansvar for det han gjør. Alle mine brødre er lytsløgnere,de har alltid løyet om alt mulig. Jeg forstår det ikke, jeg blir jo ført bak lyset. Men nå vet jeg om det og gjennomskuer når de lyver. 

Utroskap kommer i flere former enn fysisk sex. 

Det må da være plagsomt for hans samboer og dere rundt uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Glitter skrev:

Utroskap kommer i flere former enn fysisk sex. 

Det må da være plagsomt for hans samboer og dere rundt uansett. 

Ja det har du rett i, det er jo utroskap på en måte. 

Samboeren hans tror jo på han, damene som har kontaktet henne er galne. Det er slitsomt med løynere rundt seg ja,det ender opp med at man ikke tror på noe av det de sier. Han fortalte jo at en åtte år gammel jente som var på besøk hos dem tok røyken hans og sa "Å dette var godt". Det er bare tull, og han tenner på jenter som røyker, det er jo perverst. Og han og en av mine andre brødre plystret etter småjenter, jeg sa "Det er jo bare småjenter". Skikkelig flaut var det, og dette gjorde de ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tror min svigerinne er narssist, kanskje derfor hun ikke ser det? Alt dreier seg om henne og hvor god hun er til alt og så synd det er på henne,og så fæle alle andre er. Og hun og lyver, sier en ting en gang og en helt annen ting en an gang. Det henger ikke på greip,og barnet er mye vitne til krangling og dramatikk de i mellom. Min bror er veldig dramatisk når det gjelder angst og hjertet, barnet blir livredd. Heldigvis har barnet et fosterhjem å bo på også, der er det roligere og mer stabilt. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og jeg tror min svigerinne er narssist, kanskje derfor hun ikke ser det? Alt dreier seg om henne og hvor god hun er til alt og så synd det er på henne,og så fæle alle andre er. Og hun og lyver, sier en ting en gang og en helt annen ting en an gang. Det henger ikke på greip,og barnet er mye vitne til krangling og dramatikk de i mellom. Min bror er veldig dramatisk når det gjelder angst og hjertet, barnet blir livredd. 

Hvis du tror barnet lider bør du sende en bekymringsmelding til barnevernet. 

edit: ser du har forandret innlegget. Bra barnet får hjelp ❤️

Endret av Martine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Martine skrev:

Hvis du tror barnet lider bør du sende en bekymringsmelding til barnevernet. 

Barnevernet er inne i bilde og jeg tror nok de har gjennomskuet dem,og barnet er bare hjemme annenhver uke. Faren får ikke være alene med barnet over flere dager, det klarer han ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Martine skrev:

Hvis du tror barnet lider bør du sende en bekymringsmelding til barnevernet. 

edit: ser du har forandret innlegget. Bra barnet får hjelp ❤️

Ja det er bra at barnet også har et annet hjem ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om Han kjeder seg og prøver å virke litt "bedre"/annerledes en det han er. Kjenner en som f eks starter krangler bare fordi han synes det er morro. Hmmm. Vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RamonaK skrev:

Høres ut som om Han kjeder seg og prøver å virke litt "bedre"/annerledes en det han er. Kjenner en som f eks starter krangler bare fordi han synes det er morro. Hmmm. Vet ikke jeg.

Ja det er godt mulig, han har et for kjedelig liv så fantaserer han det bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er godt mulig, han har et for kjedelig liv så fantaserer han det bort. 

Ja jeg vet ikke bare det første som slo meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

skulle jeg tippe vil jeg tro lettere psykisk utviklingshemmet passer bra. Men dette er jo ren synsing.

Ok. Er han unnskyldt for sine handlinger da? Det er jo det han tror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Er han unnskyldt for sine handlinger da? Det er jo det han tror. 

Nei, selvfølgelig ikke. Det skrev jo ikke jeg heller. Han høres jo ut som en dust....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Worrysome plenty skrev:

Nei, selvfølgelig ikke. Det skrev jo ikke jeg heller. Han høres jo ut som en dust....

Ja han er en dust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...